| کد خبر: 239923 |

◄ معرفی ۱۰ فرودگاه پایلوت برای تامین سوخت هواپیماهای کوچک

به منظور توسعه کاربری هواپیماهای زیر ۱۹ نفر که با هدف ایجاد اشتغال و تولید ثروت تعریف شده است، ۱۰ فرودگاه پایلوت برای تامین سوخت مورد نیاز هواپیماهای کوچک معرفی می‌شود.

تین نیوز

به منظور توسعه کاربری هواپیماهای زیر ۱۹ نفر که با هدف ایجاد اشتغال و تولید ثروت تعریف شده است، ۱۰ فرودگاه پایلوت برای تامین سوخت مورد نیاز هواپیماهای کوچک معرفی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، معرفی ۱۰ فرودگاه پایلوت برای تخصیص سوخت مورد نیاز هواپیماهای کوچک از جمله اقداماتی است که نقشی تاثیرگذار در توسعه هوانوردی عمومی دارد.

همین موضوع، نهادهای مرتبط با حوزه هوانوردی را ملزم به تدوین راهکارهایی برای رفع چالش‌های پیش‌روی تامین سوخت هواپیماهای کوچک کرد. در همین راستا نیز راهبردهایی چون واردات سوخت در کنار تولید این محصول راهبردی توسط پالایشگاه‌های داخلی، ورود بخش خصوصی به این حوزه و تعلق گرفتن یارانه به این نوع سوخت‌ها در نظر گرفته شده است.

اقداماتی که در یک همکاری مشترک میان گروه هوانوردی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور در حال انجام است و برخی نیز در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهند شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، توسعه کاربری هواپیماهای زیر ۱۹ نفر که با هدف ایجاد اشتغال و تولید ثروت تعریف شده است برای محقق شدن به پیش‌زمینه‌هایی چون «افتتاح آشیانه احداث شده در فرودگاه مهرآباد و پرواز نمادین هواپیماهای کوچک»، «معرفی ۱۰ فرودگاه پایلوت برای تخصیص سوخت مورد نیاز هواپیماهای کوچک»، «تدوین آیین‌نامه تاسیس شرکت‌های هوانوردی عمومی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری پس از تایید کلیات طرح در شورای عالی هواپیمایی» و غیره نیاز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اراجیف!
    چی میگن؟
    شما چه می نویسید؟
    صنعت افتاده دست چند کمیدی کلاسیک!