| کد خبر: 239186 |

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود :

◄ مصرف ۴۰۰۰ تن آسفالت در راه‌های اصلی وفرعی شهرستان هشترود درسال‌جاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود ازمصرف ۴۰۰۰تن آسفالت ونمک پاشی بالغ بر ۵۰۰ تن و درطول راه های ارتباطی هشترود خبرداد.

تین نیوز

علی ابوالحسنی ، رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت : ۲۱ کیلومتر از مسیر هشترود – نظرکهریزی روکش آسفالت شده است در حدود ۴۰۰۰ تن آسفالت دو لایه روکش سه راهی قویون قشلاقی انجام شده  و ۹۵۰ تن لکه گیری آسفالت سرد در جهت ارتقای سطح ایمنی و کیفیت رویه آسفالت در راه های اصلی، فرعی و روستایی مصرف شده است.

وی در ادامه افزود : ۵ کیلومتر از مسیر هشترود – میانه آسفالت ریزی و ۴ کیلومتر از مسیر ذوالبین  و تارقلی روکش حفاظتی آسفالت اقدام گردیده است.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد : ۱۱ کیلومتر از راه های روستایی سیف الدین کوه، ینگی کندی – عین آباد، قره عورت – گنج اباد و بابک شن ریزی و تسطیح و کمپکت شده است

ابوالحسنی با بیان اینکه حفظ و نگهداری راه های ارتباطی شهرستان از اولویت های کاری این اداره است  اظهار داشت :مرمت و بازسازی علائم به تعداد ۲۵۰ عدد شتسشوی علائم ۱۶۵۰ عدد و نصب تابلوهای علائم ۲۵۰ عدد و تعمیر و نصب گاردریل ۱۴۸ عدد  و تنقیه آبروها و پلها و هدایت آبهای سطحی ۱۷۵ عدد در جهت ارتقاء ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده ای و هدایت رانندگان و مسافرین در راه های ارتباطی شهرستان توسط راهداران هشترود انجام گردیده است.

وی گفت: ۶ کیلومتر از محور هشترود – نظرکهریزی تعریض شانه و شانه سازی شده است و ۴دستگاه پل ۲ متری بطول ۳۰ متر در سه راهی قویون قشلاقی احداث شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت :سه راهی قویون قشلاقی که یکی از محورهای پرتردد و نقاط پرحادثه خیز و تصادف شهرستان بوده  که با همت راهداران هشترود پروژه این محور ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز آن تکمیل و به اتمام رسید.

شایان ذکر است ۴۰۰۰ کیلومتر درمحورهای مواصلاتی شهرستان هشترود درسالجاری توسط راهداران پرتلاش شهرستان نمک پاشی و برف‌روبی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.