| کد خبر: 238814 |

تشکیل کارگروه گردشگری غرب کشور در وزارت میراث فرهنگی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کارگروهی برای غرب کشور و در تمام حوزه‌های گردشگری تشکیل شده و در این کارگروه تمام ظرفیت‌های مختلف مناطق غرب کشور احصا و برای آن تصمیمات راهبردی اتخاذ خواهد شد.

تین نیوز

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کارگروهی برای غرب کشور و در تمام حوزه‌های گردشگری تشکیل شده و در این کارگروه تمام ظرفیت‌های مختلف مناطق غرب کشور احصا و برای آن تصمیمات راهبردی اتخاذ خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عزت‌الله ضرغامی در دیدار «سارا فلاحی»  نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، با تمرکز بر ظرفیت‌های مختلف صنعت گردشگری در استان ایلام خصوصا گردشگری دفاع مقدس، جهت کمک به ساخت یادمان های شهدای استان ایلام به حوزه عمرانی وزارت دستوراتی را صادر و اظهار کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که اردوهای راهیان‌نور علاوه بر مناطق عملیاتی از سایر مناطق و حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی استان ایلام نیز بازدید داشته باشند.

وی گفت: کارگروهی برای غرب کشور و در تمام حوزه های گردشگری تشکیل شده و در این کارگروه تمام ظرفیت‌های مختلف مناطق غرب کشور احصا و برای آن تصمیمات راهبردی اتخاذ خواهد شد.

دکتر «سارا فلاحی» ، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در این دیدار تشریح ظرفیت های استان ایلام در حوزه های مختلف گردشگری اعم از گردشگری مذهبی، طبیعی، سلامت، دفاع مقدس و اکوتوریسم خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های استان در این حوزه بسیار بالا است و اگر زیرساخت‌های آن تکمیل و فراهم شود علاوه بر ایجاد اشتغال باعث معرفی فرهنگی استان در سطح کشور و منطقه خواهد شد.

وی کارنامه درخشان استان ایلام در دفاع مقدس و مرز ۴۳۰ کیلومتری استان را ظرفیتی بزرگ برای توسعه گردشگری دفاع مقدس عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر وزارت میراث به این حوزه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.