| کد خبر: 218630 |

مدیر شعب بانک مسکن اردبیل:

◄ تمام تسهیلات مسکن مهر به مرحله تقسیط رسیده است

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: تمام مسکن‌های مهر احداث شده در استان با بهره‌مندی از تسهیلات بانک مسکن به اتمام رسیده و تقسیط آنها اجرایی شده است.

تین نیوز

ابوالفضل کوهی‌فرد در گفت وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در روزهای آینده شاهد بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان اردبیل خواهیم بود که در مجموع بانک مسکن در این استان به 62 هزار واحد تسهیلات کم بهره پرداخت کرده و همه این واحدها به مرحله اقساط بندی رسیده و بازپرداخت این تسهیلات نیز در حال انجام است.

وی استان اردبیل را استانی موفق در پرداخت این تسهیلات و تقسیط به موقع آن اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از صاحبان مسکن مهر با بازپرداخت به موقع اقساط خود به این مجموعه کمک می‌کنند تا تسهیلات جدید به متقاضیان و افراد فاقد مسکن ارائه شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل آمادگی بانک مسکن استان را برای پرداخت تسهیلات طرح اقدام ملی یادآور شد و بیان کرد: در 21 شعبه مدیریت استان تلاش می‌کنیم تا در اجرای این طرح در کنار اداره کل راه و شهرسازی و متقاضیان باشیم تا تسهیلات مورد نیاز به آنها ارائه شود.

کوهی‌فرد تصریح کرد: پرداخت تسهیلات برای ساکنان بافت فرسوده با نرخ سود مصوب در اولویت بانک مسکن استان قرار گرفته و تا سقف 40 میلیون تومان ساکنان این منطقه می‌توانند تسهیلات بهسازی دریافت کنند.

وی به پرداخت تسهیلات در این حوزه برای 600 واحد اشاره کرد و گفت: در قالب صندوق یکم و سپرده‌گذاری حداقل یک ساله با نرخ سود 6 و 8 درصد نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید یا احداث مسکن اقدام می‌کنیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که از زیرمجموعه‌های بانک مسکن محسوب می‌شود، پروژه‌هایی را در قالب احیای بافت فرسوده در دو نقطه شهر اردبیل به مساحت 4 هزار و 800 مترمربع در دست اجرا دارد که اجرای این پروژه‌ها به نوسازی این محلات کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.