| کد خبر: 213625 |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

◄ تجهیز 8آمبولانس درپایگاه اورژانس

همدان| رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان گفت: چهار طرح بهداشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در این استان بهره‌برداری شد

تین نیوز

 همدان-عارفه سیلمانی فرد| رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان گفت: چهار طرح بهداشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در این استان بهره‌برداری شد

به گزارش تین نیوز رشید حیدری مقدم در حاشیه بهره برداری از طرح های علوم پزشکی همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: هشت آمبولانس پیشرفته که هر یک ۲ میلیارد تومان ارزش دارند امروز در بین اورژانس های پیش بیمارستانی شهرستان های این استان توزیع شد.

حیدری مقدم افزود: از سال ۹۲ تاکنون ۷۲ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان خودرویی اورژانس همدان اضافه شده است و اینک حدود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس در این استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی نیز در همدان فعال و اورژانس هوایی اقدام به انتقال بیماران از بیمارستان یا مناطق سخت گذر در نزدیک به ۳۵۰ پرواز کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: دستگاه اکو سه بعدی مری در بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان نیز امروز بهره برداری شد که از این نوع دستگاه در ۱۰ استان مجاور همدان وجود ندارد.

حیدری مقدم با بیان اینکه برای خرید این داستگاه ۲ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: این دستگاه اختلات ساختاری دریچه ای و مادرزادی قلب را تشخیص می دهد.

وی اضافه کرد: یکی از  دغدغه های علوم پزشکی همدان خرید این دستگاه بود تا بیماران نیازمند به کارهای تشخیصی، تخصصی و فوق تخصصی به بیمارستان های تهران ارجاع نشوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: یکی دیگر از دغدغه های اجتماعی علوم پزشکی این استان راه اندازی کلینیک تخصصی اختلالات جنسی با هدف تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق بود.

حیدری مقدم اضافه کرد: در این راستا یکی از کارکنان پس از طی دوره های آموزش فوق تخصصی اقدام به راه اندازی نخستین کلینیک سلامت جنسی خانواده در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) شهر همدان کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۰ میلیارد تومان طرح بهداشتی امروز بهره برداری شد اظهار داشت: یک دستگاه سی.تی.اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه کرد ۶ میلیارد تومان نیز روز جاری در شهرستان رزن راه اندازی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.