| کد خبر: 208903 |

ثبت حدود ۳.۵ میلیون تردد جاده‌ای در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای فروردین ماه تاکنون سه میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۷۷ تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای فروردین ماه تاکنون سه میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۷۷ تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبرز کرمی افزود: بیشترین ترددها مربوط به بزرگراه  بیستون به کرمانشاه با ۱۷۷ هزار و ۴۶۳ خودرو و کمترین تردد مربوط به جاده گیلانغرب به سرپل‌ذهاب با ۱۰ هزار و ۶۱۲ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹۹ هزار و ۹۲۷ خودرو وارد استان و ۳۳۰ هزار و ۲۲۷ خودرو از استان خارج شده اند.

کرمی عنوان کرد: در مدت مشابه سال قبل ۵۸۹ هزار و ۶۵۳ خودرو وارد و ۵۸۵ هزار و چهار دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا تنها ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: همچنین بر مبنای این مصوبه تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان تا اطلاع بعدی مسدود و تردد تنها برای پلاک‌های بومی با همراه داشتن کارت ملی و بیمه نامه خودرو امکان پذیر است.​

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارداشت: به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در نوروز امسال ترددهای برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش یافت.

کرمی با اشاره به کاهش محسوس فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: اکنون کمتر از ۲۰ درصد است ظرفیت ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه فعال است.

به گفته وی، تعداد سفرهای ناوگان برون شهری استان کرمانشاه از ۲۰۰ سرویس به حدود ۴۰ سرویس در روز رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه تاکید کرد: البته در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی بوس دارد که زیرنظر ۷۵ شرکت خصوصی فعالیت می کنند.

همچنین سه شرکت در بخش ترانزیت و نیز ۸۵ شرکت در بخش بار در استان کرمانشاه فعال هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.