| کد خبر: 199082 |

مرور وعده‌های مدیرعامل مترو تهران:

◄ شرحی بر روند تحقق یک وعده مترویی

یکی از وعده‌هایی که از سوی مدیران شهری مطرح و در زمان مقرر محقق شد، افتتاح ایستگاه میدان امام حسین خط 6 مترو بود.

تین نیوز

یکی از وعده‌هایی که از سوی مدیران شهری مطرح و در زمان مقرر محقق شد، افتتاح  ایستگاه میدان امام حسین خط 6 مترو بود.

به گزارش تین نیوز، اردیبهشت ماه امسال بود که مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو)، باز افتتاح ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا چند ماه آینده خبر داد.

در آن زمان، علی امام با بیان این‌که ایستگاه امام حسین در منطقه 7 شهرداری تهران قرار دارد، گفت: زیر بنای ایستگاه امام حسین (ع) بیش از 13 هزار متر مربع و طول سکوی آن 140متر است.

به گفته مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) این ایستگاه در ادامه 9 کیلومتر از بخش جنوبی خط 6 مترو قرار دارد که سه ایستگاه آن شامل دولت آباد، بعثت و میدان شهدا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین نیوز، وی با اشاره به اینکه ایستگاه میدان امام حسین با خط 2 تقاطع دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه، انتقال و جا‌به‌جایی مسافران جنوب شرقی تهران با خط 2 به سهولت انجام خواهد شد.

امام افزود: خط6 مترو یکی از خطوط پرترافیک شهر تهران محسوب می‌شود که در صورت تکمیل شدن تمامی ایستگاه‌های، آن قابلیت جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در روز را خواهد داشت.

پس از آن و در خرداد ماه امسال، این مقام مسئول در بازدید از پروژه مذکور، از پایان عملیات نصب چهار عدد پله برقی و سه هوا ساز داخل این ایستگاه خبر داد و تاکید کرد: در صورت تامین منابع مالی ایستگاه میدان امام حسین طی چند ماه آینده راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری وارد می‌شود.

به گزارش تین نیوز، امام با اشاره به این‌که ایستگاه  امام حسین بیش از 98 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با تامین منابع مالی بخش تجهیزاتی شامل سیگنالینگ(سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه، نصب هواساز و هواکش، پست‌های برق و سیستم مخابراتی و کابل‌کشی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

در تاریخ چهارم مهرماه امسال خبر افتتاح ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین در روز شنبه 6 مهرماه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و مدیران شهری از سوی مدیرعلمل مترو مطرح شد.

 امام در این مورد گفت: بخش جنوبی خط 6 مترو تهران به طول 9 کیلومتر و سه ایستگاه با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران در فروردین ماه سال جاری افتتاح شد و ایستگاه میدان امام حسین نیز  آماده بهره‌برداری است و امیدواریم روز شنبه وارد مدار بهره‌برداری شود.

به گزارش تین نیوز، سرانجام طبق وعده مدیرعامل مترو تهران و در تاریخ ششم مهر ماه ایستگاه مترو امام حسین و ۱۴ سامانه جدید هواساز در خط ۶ مترو با حضور پیروز حناچی شهردار تهران علی امام مدیرعامل شرکت قطار شهری تهران و حومه افتتاح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.