| کد خبر: 196967 |

تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار مغان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ورود و خروج مسافران به کشور از پایانه مرزی بیله‌سوار ۱۸ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ورود و خروج مسافران به کشور از پایانه مرزی بیله‌سوار ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی رحمتی روز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: در نیمه اول امسال ۷۹۸ هزار و ۳۸۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند.

وی با بیان اینکه پارسال در این مدت در مجموع ۶۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر از این پایانه تردد کرده بودند، اظهار داشت: امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ورود مسافران خارجی ۲۴ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ نفر مسافر با وسایل نقلیه مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۶۳۸ هزار و ۱۲ نفر نیز پیاده تردد کرده‌اند.

رحمتی با اشاره به تردد ۴۹ هزارو  ۷۶۱ دستگاه انواع وسایل نقلیه در ۶ ماهه امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار ادامه داد: تردد اتوبوس در سال‌جاری از این پایانه ۸۰ درصد افزایش یافته است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل پایانه مرزی بیله‌سوار را جزو پنج پایانه برتر کشور دانست و گفت: نمازخانه پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرایی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

بیله‌سوار در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک و پایانه مرزی استان در این شهرستان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.