| کد خبر: 192882 |

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان

◄ آمادگی پایانه مرزی میرجاوه جهت استقبال از زائرین اربعین (ع)

پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی زائرین پاکستانی عتبات عالیات به کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، همه ساله افتخار مشارکت در میزبانی این عزیزان را دارد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندار میرجاوه از آمادگی پایانه مرزی میرجاوه جهت استقبال از زائرین اباعبد الله الحسین (ع) خبر داد و گفت: پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی زائرین پاکستانی عتبات عالیات به کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، همه ساله افتخار مشارکت در میزبانی این عزیزان را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری سیستان و بولچستان، ایوب کرد، گفت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش ظرفیت ورود مسافر، در پایانه مرزی میرجاوه صورت گرفته است که در این میان می¬توان به احداث سالن تشریفات مسافری با مساحت 230 متر مربع با هشت گیت جدید، 218 متر کریدور اختصاصی جهت عبور زوار، 30 چشمه سرویس بهداشتی جدید و 210 متر سایبان جهت استقرار موقت زوار، اشاره کرد.

 وی در ادامه افزود: برنامه های دیگری نیز جهت توسعه پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات به مسافرین و زائرین در دست اقدام می باشد که در این بین می توان به عملیات توسعه و افزایش مساحت سالن مسافری به میزان 3 هزار و 500 متر اشاره کرد که در حالت حاضر این پروژه 29 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: سال 1397 در مجموع بیش از 100 هزار نفر زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشورمان شده اند که تعداد 64 هزار و 100 نفر آن پاکستانی همزمان با ماه های محرم و صفر بوده است.

 فرماندار میرجاوه نیز در این دیدار ضمن اشاره به لزوم هماهنگی میان کلیه دستگاه های اجرایی و نهاد های مستقر در پایانه در زمینه خدمات رسانی به زوار، از زحمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه ساماندهی ورود و تردد زوار در سنوات گذشته، تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.