| کد خبر: 191168 |

افتتاح و بهره برداری سه پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد

عملیات اجرایی دو پروژه مربوط به محورهای ارتباطی امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد آغاز و یک پروژه ملی بهره برداری می رسد.

تین نیوز

عملیات اجرایی دو پروژه مربوط به محورهای ارتباطی امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد آغاز و یک پروژه ملی بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم نصری مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به افتتاح پروژه های جاده با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عملیات احداث باند دوم محور تربت حیدریه - دولت آباد به طول ۱۰ کیلومتر به استثنای پل راه آهن و کنارگذر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در این مراسم آغاز شد.

ابراهیم نصری افزود: همچنین عملیات اجرایی تکمیل پروژه قطعه سوم باند دوم محور مشهد - فریمان با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی اظهار داشت: احداث باند دوم محور مشهد - فریمان - تربت جام- تایباد- وارون به طول ۲۲۰ کیلومتر که در شبکه ترانزیت شرقی - غربی کشور واقع است، که یکی از محورهای ترانزیت کشور محسوب شده و

ارتباط ایران و افغانستان را از طریق مرز دوغارون با سایر راه های ارتباطی دو کشور و بنادر جنوبی ایران برقرار می کند.

نصری اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه بزرگ ملی ساماندهی تقاطع سنگ بست در قالب دو قرارداد از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است.

وی بیان کرد: پروژه ملی ساماندهی و احداث پلهای بزرگ و خاص تقاطع سنگ بست به طول کلی ۹.۵ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال نیز در این مراسم به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: بخش عمده ای از پروژه فوق احداث دو پل بزرگ شامل پل بزرگ فلزی با دهانه ۵۰ متری روگذر راه آهن تقاطع سنگ بست در محور مشهد- فریمان و پل بزرگ و خاص با دو دهانه ۲۵ متری و دو دهانه ۱۳ متری بر روی رودخانه سنگ بست است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.