| کد خبر: 185503 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

برآورد نهایی خسارت به راه های مواصلاتی خوزستان پس از فروکش آب

در بخش‌های مختلف وزارت راه یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین برای نگهداری جاده‌های موجود و احداث سیل بند در مسیر جاده‌های در معرض سیلاب در حال عملیات اجرایی بودند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل‌ونقل کشور، با بیان این‌که امکان تردد در ۲۷۰ روستای خوزستان امکان پذیر نیست، گفت: برآورد نهایی خسارت به راه‌های مواصلاتی خوزستان پس از فروکش آب مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، خیرالله خادمی اظهار کرد: با ایجاد سیل در استان خوزستان، وزیر راه و شهرسازی حضور یک نماینده از وزارت خانه به منظور هماهنگی‌های لازم با استان های معین و مرکز در این استان را ضروری دانست.

خادمی با اشاره به برگزاری ستاد بحران وزارت راه و شهرسازی در خوزستان افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اقدامات مورد نیاز در هنگام سیل و بعد از آن صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: در بخش‌های مختلف وزارت راه یک هزار دستگاه ماشین آلات سنگین برای نگهداری جاده‌های موجود و احداث سیل بند در مسیر جاده‌های در معرض سیلاب در حال عملیات اجرایی بودند.

خادمی ادامه داد: علاوه بر انجام وظایف ذاتی وزاتخانه، از سوی ستاد بحران استان خوزستان حفاظت از برخی شهرها و روستا همچون سوسنگرد در اختیار اداره کل راه وشهرسازی قرار گرفت واداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با حضور موثر در کنار سایر دستگاههای عضو ستاد بحران استان در سایر شهرستانهای درگیر احداث سیل بند بوده است.

وی اشاره به مسدود شدن جاده ترانزیتی اهواز- اندیمشک، گفت: روزانه ۴۰هزار خودرو از جمله کامیون‌های حمل بار به سمت لرستان و مرکز کشور از این مسیر شریانی تردد دارند که با آبگرفتگی ۲۰ کیلومتر آن، با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راه خوزستان مسدود و مسیر جایگزین تعیین شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.