| کد خبر: 189612 |

◄ خسارت 70 میلیاردتومانی راه‌های خراسان شمالی از سیل

بیش از 99 درصد از راه‌های روستایی استان خراسان شمالی از سیلاب‌های دوماه گذشته آسیب دیده‌اند.

تین نیوز

 سیل هر ساله خسارت های فراوانی را به بخش‌های مختلف استان خراسان شمالی وارد می‌کند اما بارش‌های شدید باران از تاریخ 28 اسفند سال گذشته موجب شد تا این قصه در اندازه وسیع‌تری دوباره تکرار شود و راه‌های استان تاکنون حدود 70میلیارد تومان خسارت ببیند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به این نکته که سیل تاکنون حدود 70 میلیارد تومان به راه‌های روستایی استان خراسان شمالی خسارت وارد کرده است، گفت: بیش از 99 درصد از راه‌های روستایی از سیلاب‌های دوماه گذشته آسیب دیده‌اند.

علی‌اصغر بدیعی‌مقدم با پرداختن به این نکته که براساس بارندگی‌هایی که در استان خراسان شمالی اتفاق افتاده است خسارات زیادی به زیرساخت‌های استان وارد شده است، افزود: بیش‌ترین خسارت به راه‌های روستایی وارد شده که تلاش شده تا به صورت موقت ارتباط راه‌های روستایی برقرار شود.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های آسیب دیده از سیل برقرار است، ابراز داشت: خوشبختانه تمامی راه‌های اصلی نیز بازگشایی شدند و مشکلی در این مسیرها گزارش نشده است.

بدیعی مقدم با تاکید براین موضوع که مشروط به تامین اعتبار بازسازی راه‌های آسیب دیده از سیل دراستان آغاز خواهد شد، گفت: متاسفانه به ابنیه فنی راه‌ها در سیل‌های اخیر خسارت جدی وارد شده که با تامین منابع مالی کار بهسازی و بازسازی آن شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، به این نکته نیز اشاره کرد که، دولت منابعی را به منظور بازسازی راه‌های آسیب‌دیده از سیل تخصیص داده که از این محل مرمت بخش از مسیرها به ویژه راه‌های روستایی استان آغاز شده است.

به گفته وی اقدامات کلی نیز پس از تامین اعتبار نهایی از سوی دولت در دست اقدام قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.