◄ دوچرخه در محلات میتواند به اولین گزینه حملونقل تبدیل شود
هر چند دوچرخه سواری در تهران به عنوان یک وسیله نقلیه تمام عیار اصلاً شانس بقا ندارد اما به عنوان یک وسیله سفر محلی و کوتاه حتی برای ورزش شانس بقایش بسیار بالاست.
کارشناس آموزش ترافیک تاکید کرد: دوچرخه نباید در تهران فراموش شود.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، علیرضا فتاحى با اشاره به این نکته که، دوچرخه یک مُد حملونقلی است که نباید در تهران به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: استفاده از دوچرخه در حملونقل عمومی در تهران، نباید فراموش شود.
وی در ادامه به این موضوع پرداخت که، هر چند دوچرخه سواری در تهران به عنوان یک وسیله نقلیه تمام عیار اصلاً شانس بقا ندارد اما به عنوان یک وسیله سفر محلی و کوتاه حتی برای ورزش شانس بقایش بسیار بالاست و نیاز به زیر ساختهای عجیب و غریب و پر هزینه مثل خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر شمالی ندارد و اتفاقاً در محلات میتواند به اولین گزینه حملونقل تبدیل شود.
کارشناس آموزش ترافیک بر ضرورت فرهنگسازی استفاده از دوچرخه اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به اولین ایستگاه اتوبوس یا مترو در هنگام صبح و عصر در پیک ترافیک و یا سفرهای کوتاه محلی برای خرید یا انجام امور شخصی و حتی در مرکز شهر و محل تجمع ادرات و سازمان های دولتى، علاوه بر اینکه پارکهای تهران میتوانند صاحب محل مخصوصی برای دوچرخه سواری شوند تا به نیازهای ورزشی، تفریحی و یا توصیه های پزشکی پاسخ داده شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.