| کد خبر: 184863 |

◄ بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل در سال 98

مدیرکل فرودگاه های اردبیل گفت: ساخت ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل به پیشرفت 99 درصدی رسیده و در آستانه افتتاح است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های اردبیل گفت: ساخت ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل به پیشرفت 99 درصدی رسیده و در آستانه افتتاح است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید فخرالدین هاشمی در معرفی برنامه های سال ۹۸ با اشاره به انعقاد قرارداد بهسازی سطوح پروازی باند 15-33 (باند اصلی) فرودگاه اردبیل در سال ۹۷، گفت: تاکنون 2700 متر از باند تحویل پیمانکار شده است. در این راستا اصلاح زیرسازی باند اصلی و تعویض روکش اپرون و تاکسی وی نیز استریپ سازی این سه مورد و سیویل ورک سیستم روشنایی کت 2 انجام می شود. اکنون از باند اصلی به عنوان تاکسی وی استفاده می شود و رمپ را به انتهای باند 15 انتقال داده ایم.

وی همچنین گفت: بعد از اجرای این پروژه پیگیر دریافت گواهینامه استاندارد فرودگاه اردبیل خواهیم بود.

هاشمی عنوان کرد: ساخت ترمینال حجاج فرودگاه اردبیل با مساحت 8100 مترمربع به پیشرفت 99 درصدی رسیده و تا انتهای اردیبهشت 98 پارتیشن های آن تحویل می شود.

وی با بیان اینکه سال 97 تمام ابنیه و ساختمان های فرودگاه های اردبیل و پارس آباد بهسازی شدند، گفت: سال 97 توانستیم برای هزار هکتار از اراضی فرودگاه اردبیل هشت فقره سند تک برگ دریافت کنیم و این روند را برای 205 هکتار اراضی باقی مانده در سال آینده ادامه خواهیم داد.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل در معرفی مهمترین برنامه های فرودگاه اردبیل در سال 98 گفت: علاوه بر آنچه گفته شد، می توان به بهسازی ابنیه و ساختمان ها، بهسازی سیستم روشنایی باند 15-33 اشاره کرد. همچنین در فرودگاه پارس آباد پیگیر نصب سامانه DVOR/ DME، ادامه بهسازی ابنیه و استریپ سازی باند هستیم.

وی با بیان اینکه فرودگاه های اردبیل آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند، افزود: سیستم های روشنایی و کمک ناوبری بررسی شده اند و فضای ترمینال ها را با گل های فصلی زیباسازی کرده ایم. همچنین با آیین های بومی و محلی از مسافران استقبال می کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.