| کد خبر: 184498 |

محمد اسلامی در بازدید از ترمینال جنوب؛

افزایش بیش از 20 درصدی بلیت اتوبوس تخلف است

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ترمینال جنوب با عنوان اینکه افزایش بیش از 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس تخلف است گفت: در این راستا به روسای سازمان های راهدای و حمل و نقل جاده ای برای افزایش تعداد بازرسان و رسیدگی به مشکلات و تخلفات احتمالی تاکید شده است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ترمینال جنوب  با عنوان این‌که افزایش بیش از 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس تخلف است گفت: در این راستا به روسای سازمان‌های راهدای‌وحمل‌ونقل جاده‌ای برای افزایش تعداد بازرسان و رسیدگی به مشکلات و تخلفات احتمالی تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در بازدید از ترمینال جنوب در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که افزایش بیش از 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوی تخلف است گفت:  شرکت‌های مسافربری مجوز افزایش بیش از این میزان را نداشته و به روسای سازمان‌های راهدای‌و‌حمل و نقل جاده‌ای برای افزایش تعداد بازرسان و رسیدگی به مشکلات و تخلفات احتمالی تاکید شده است.

وی در خصوص حق بیمه و حقوق رانندگان از محل سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در فروردین ماه جلسه ای برای تعیین تکلیف و پیگیری بیمه و حقوق رانندگان برگزار خواهد شد.

 اسلامی نظارت بر فروش بلیت و سایر امور در تمامی پایانه‌ها را الزامی دانست و افزود: نظارت بر نحوه عملکرد و فروش بلیت الزامی بوده و حتی در ترمینال جنوب نیز باید حداقل 10 بازرس وظیفه نظارت را برعهده داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.