| کد خبر: 184494 |

◄ 2700 کیلومتر عملیات برفروبی و شن نمک پاشی در راههای شهرستان نیشابور

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور از 2700 کیلومتر عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی در راههای شهرستان نیشابور طی 3 ماهه آخر سال جاری خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور از 2700 کیلومتر عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی در راههای شهرستان نیشابور طی 3 ماهه آخر سال جاری خبر داد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، مجید مفیدی فرد با اعلام این خبر گفت: در زمستان 97 با بکار گیری 550 نفر ـ روز نیروی راهدارو350 دستگاه ـ روز، دستگاههای سبک وسنگین در قالب شش اکیپ مجزا در اداره مرکزی و راهدارخانه های راههای مواصلاتی شهرستان نیشابور جمعا، 4500 کیلومتر برفروبی و 4200 تن شن ونمک پاشی در محور ها انجام شده است . 

مفیدی فرد افزود: در طول زمستان سال جاری و بارش رحمت الهی و در انجام وظیفه راهداری به بیش از 50 دستگاه خودرو در راه مانده امداد رسانی و بیش از 150 نفر از مسافرین و زائرین آقا علی بن موسی الرضا در راهدار خانه ها و مساجد بین راهی توسط نیرو های راهداری اسکان داده شده است. 

وی ادامه داد: در نیشابور200 روستای برفگیر وجود دارد که با بازگشایی راههای آنها بلافاصله پس از برفروبی و شن نمک پاشی راههای اصلی اقدام شد. 

مفیدی فرد اظهار امید واری کرد و گفت : با تجهیز ماشین آلات و آمادگی هر چه بیشتر راهداران چه در زمستان و یا فواصل دیگر شاهد برقراری تردد ایمن در طول راههای شهرستان خواهیم بود. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.