◄ مجتمعداران اصول مشتریمداری را در کانون توجه قرار دهند
لازم است مجتمعداران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایتمندی بیشتر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.
نشست نمایندگان انجمن صنفی مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی کشور، با هدف ارتقای سطح خدماتدهی به مراجعان و خدماتگیرندگان از این مجتمعها در آستانه سفرهای نوروز سال 98 برگزار شد.
به گزارش تیننیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایهگذاری و نظارت بر بهرهبرداری در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: در راستای توجه به اصل مشتریمداری، بهرهبرداران از مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی با برقراری رابطه مناسب و تعامل با مشتریان و خدماتگیرندگان و احصاء نیازها، لازم است مجتمعداران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایتمندی بیشتر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.
براساس اطلاعات دریافتی در این نشستها بازبینی با هدف تنظیم اسناد بالادستی متناسب با نیاز موجود انجام شد و با تصویب اعضای مجمع عمومی سازمان طرح جامع مجتمعهای خدماتی رفاهی بازبینی و تایید و تا پایان سال جاری به استانهای سراسر کشور، ابلاغ میشود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.