| کد خبر: 128971 |

◄ مشکل رانندگان بندرعباسی چیست؟

تین نیوز

از صبح امروز اخباری مبنی بر به وجود آمدن مشکلاتی در پایانه بار بندرعباس به گوش می رسید و رانندگانی که به ناهماهنگی ها معترض بودند، با تعدادی از رانندگان ارتباط برقرار کردیم تا جزئیات این مشکل را جویا شویم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ یکی از رانندگان مشکل را این گونه ابراز داشت: «از دیروز حوالی ساعت 8 شب کل سیستم حمل ونقل در بندرعباس تعطیل شده و هیچ بارنامه ای با کد رهگیری چاپ نمی شود مسئولین انجمن هم تا 10 صبح پاسخگو نبودند و تمام کامیون ها از دیشب اینجا بدون هیچ امکاناتی اسیر شدند

سؤالی که در ذهن اکثر راننده ها هست اولاً مسئله سوخت که بدون کد رهگیری واقعاً مشخص نیست تکلیفش چه می شود مسئله دوم ایست و بازرسی های جاده که اکثر وقت ها بهانه های بی موردی می گیرند؛ الآن با این مشکل چگونه برخورد می کنند مثلاً خود بنده بار زاهدان زدم، در آن مسیر همیشه حتی اگر همه مدارک تکمیل باشد بازهم با کم لطفی مأمورین راهنمایی روبرو هستیم الآن با این مشکل واقعاً نمی دانیم چگونه برخورد می کنند.

 

در ضمن به انجمن هم مراجعه کردم گفتند که به تمام پلیس راه ها ابلاغ شده و اگر بدون کد رهگیری بروید مشکلی پیش نمی آید و باربری هم رسماً می گوید ما مسئولیت قبول نمی کنیم حالا واقعاً چه کسی حق دارد و واقعیت را می گوید؟

 

این مسئله قابل ذکر است که در کل بیشترین وقت و سرمایه را باز باید کامیون داران و راننده ها متقبل شوند و مسئولین همچنان هرروزی مشکل جدید به وجود بیاورند»

 

بعد از شنیدن این حرف ها به سراغ مدیرکل دفتر حمل ونقل کالا سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای رفتیم و مشکل را از او جویا شدیم.

 

غلامحسین دغاغله گفت: سامانه ما در بندرعباس دچار مشکلاتی شده است، این موضوع صحیح است و مشکلات را تائید می کنم، بر اساس این مشکل قطع و وصلهایی در سیستم به وجود آمده، البته روز گذشته هم مشکلی بود که به سرعت آن مشکل را مرتفع کردیم، تعجب اولیه من هم بعداز اینکه گفتید در بندرعباس مشکل به وجود آمده، به همین علت بود، چراکه ما روز گذشته مشکل بندرعباس را حل کرده بودیم، اما به هر جهت مشکلی به وجود آمده بود.

 

مدیرکل دفتر حمل ونقل کالا سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: البته باید عرض کنم، آن طور که رانندگان عزیز گفتند، مشکل از سامانه صدور بارنامه نبود، مشکل در سامانه کد رهگیری بود، این سامانه به گونه ای است که باید اطلاعات را به صورت برخط به ما ارسال کنند و ما بر اساس آن یک کد رهگیری به این دوستان ارائه می دهیم که این فرآیند با مشکل مواجه شد.

 

این مقام مسئول در پایان گفت: البته باید عرض کنم، این موضوع تأثیری بر عملکرد نداشت و وقفه ای در امور به وجود نیاورده بود، چراکه شرکت ها برای دریافت کد رهگیری 24 ساعت وقت دارد، از صبح امروز این سامانه چند بار قطع و وصل شده و حالا در حال تعمیرات و اصلاح است و تا پایان ساعت اداری امروز، مشکل به طورکلی برطرف خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.