| کد خبر: 183133 |

سود میوه عید در جیب دلالان

رئیس اتحادیه خرده فروشان میوه وسبزیجات اصفهان گفت: به دلیل عدم نظارت و قاچاق، سود پرتقال های شب عید به جای باغداران به جیب دلالان و واسطه گران رفت.

تین نیوز

رئیس اتحادیه خرده فروشان میوه وسبزیجات اصفهان گفت: به دلیل عدم نظارت و قاچاق، سود پرتقال های شب عید به جای باغداران به جیب دلالان و واسطه گران رفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایمنا، نوذرعلی اسماعیلی در خصوص وجود پرتقال های قاچاق در بازار میوه اصفهان، اظهار داشت: متاسفانه نوروز امسال ما سر خود و مردم کلاه گذاشتیم و در حالی که عنوان شد مشکلی برای تامین پرتقال نیست، تریلی تریلی این محصول به طور قاچاق وارد بازار میوه اصفهان شد.

وی بیان داشت: اگر دولت پیش از عید اقدام به واردات یک کشتی پرتقال کرده بود مردم مجبور به خرید پرتقال ۷ وهزار تومانی نمی شدند و این محصول را با قیمت ۳ هزار تومان خریداری می کردند.

رئیس اتحادیه خرده فروشان میوه وسبزیجات اصفهان با تاکید بر اینکه کمبودی برای تامین پرتقال شب عید نداشتیم اما نظارتی بر توزیع آن وجود نداشت، تصریح کرد: متاسفانه هیچ برخوردی با دارندگان بار قاچاق پرتقال در اصفهان نمی شد و سود بازار به جیب دلالان رفت.

وی افزود: به دلیل قاچاق، پرتقال خارجی در میدان میوه و تره بار اصفهان با نرخ ۷ هزار تومان و در کرمانشاه با قیمت ۲۵۰۰ تومان عرضه شد.

اسماعیلی با بیان اینکه باغداران هیچ سودی از فروش پرتقال های خود برای شب عید نکردند، افزود: متاسفانه پرتقال های داخلی نیز در دست واسطه ها بود.

وی تاکید کرد: دولت در توزیع میوه شب عید امسال نشان داد که بازرگان و نظارت کننده خوبی نیست و برای تنظیم بازار توزیع میوه باید به کارشناسان و اتحادیه ها واگذار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.