| کد خبر: 179562 |

◄ بهره‌برداری از ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا پایان امسال

رحمت‌اله مه‌آبادی بر تسریع در بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل تاکید کرد.

تین نیوز

رحمت‌اله مه‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دیدار با نمایندگان و استاندار اردبیل بر تسریع در پروژه بهسازی باند اصلی (15/33) فرودگاه اردبیل و بهره‌برداری از این طرح تا فصل تابستان تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در این دیدار که هفته گذشته  با حضور رحمت اله مه‌آبادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، غلامحسین باقریان، عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، حسین اسفندیاری، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، نمایندگان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد، مه‌آبادی خواستار تسریع در بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل و بهره‌برداری از این طرح تا شش ماه دیگر شد. عملیات بهسازی باند 15/33 فرودگاه اردبیل به طول 3600 مترمربع در حال اجراست که به میزان 1500 متر زیرسازی انجام‌شده است.

در این نشست هم‌چنین مقرر شد با توجه به‌پیش رفتن و تکمیل ساخت ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا 99.5 درصد، مناقصه پارتیشن‌بندی نیز به‌زودی انجام و این پروژه تا پایان سال افتتاح شود.

همچنین مقرر شد برای کاستن از میزان لغو شدن پروازهای فرودگاه اردبیل، با تامین منابع مالی از محل اعتبارات استانی نحوه مرتفع کردن مشکل لغو پروازها به‌صورت فنی و کارشناسی، مطالعه شود و سیستم روشنایی باند فرودگاه به رده cat (II) ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.