| کد خبر: 179452 |

منصوری:

◄ توضیح یک نماینده مجلس درباره طرح واردات خودروی دست دوم از افغانستان

چندی پیش خبری نقل از محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس منتشر شد مبنی‌براینکه ایران باید خودرو دست‌دوم از کشورهایی مانند افغانستان وارد کند.

تین نیوز

چندی پیش خبری به نقل از محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس منتشر شد مبنی‌براینکه ایران باید خودرو دست‌دوم از کشورهایی مانند افغانستان وارد کند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، در جلسه علنی امروز مجلس، در تذکری شفاهی منصوری ضمن تکذیب این خبر گفت: پس از صحبت‌های بنده در رادیو اقتصاد که فایل صوتی آن موجود است اولین بار خبر کذب در رادیو اقتصاد پخش شد و همه سایت‌های داخلی و خارجی آن را به‌عنوان خبر اول استفاده کردند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ادامه داد: خبر کذب این بود که منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته با توجه به تحریم‌ها می‌توانیم خودروهای کارکرده را از افغانستان وارد کنیم. ازاین‌رو از ریاست صدای جمهوری اسلامی تقاضا دارم ضمن معرفی این شخص انگیزه او از این خبر کذب مشخص شود.

او بیان داشت: درصورت عدم برخورد با خاطی که خوراک خوبی برای مافیای خودرو درست کرده در مراجع صالحه شکایت خود را پیگیری می‌کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: مناظره در صداوسیما و برخورد با فساد در بازار خودرو که در دفاع از حق مردم بوده است، مافیای خودرو را آزرده‌ خاطر کرده است، طرح این‌جانب برای ورود خودروهای دست‌دوم به داخل کشور برای بنادر بوده است که پس از هشت سال یا بیشتر اسقاط می‌شود.

منصوری توضیح داد: در این طرح نه‌تنها یک دلار ارزبری نمی‌شود، بلکه برای دولت با تعرفه‌هایی که می‌گیرد درآمدزایی نیز دارد و عرضه خودرو را در بازار زیاد می‌کند. مشخص است جریان مافیایی خودرو دوست ندارد عرضه خودرو در بازار زیاد شود.  

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: ضرب‌المثل خارجی می‌گوید هیچ‌کس به سگ لنگ، سنگ پرتاب نمی‌کند. این نشان می‌دهد دفاع از حق مردم جلوی سودجویی عده‌ای را خواهد گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اصلاح ساختار و توزیع متناسب با درآمد اقشار مختلف در این طرح دیده‌شده است بنابراین تهیه خودرو برای یک جوان به آرزو و آمال تبدیل نمی‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.