| کد خبر: 178251 |

◄ تشریح انتظارات از معاونت حمل‌ونقل وزارت راه

موضوع بیمه، لاستیک و بارنامه‌ها باید در اولویت رسیدگی معاونت حمل‌ونقل قرار بگیرد و پس از آن مسائل حمل‌ونقل عمومی و توسعه و نوسازی آن در رتبه بعدی رسیدگی گنجانده شود زیرا مردم و رانندگان از این رهگذر دچار چالش هستند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درتشریح انتظارات از معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، گفت: انتظار می‌رود با حضور ریاست جدید در این پست، حمل‌ونقل کشور با تحولاتی همراه شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی شمال کشور با اشاره به سوابق شهرام آدم‌نژآد در وزارت راه‌وشهرسازی، اظهار کرد: آدم‌نژاد یک از چهره‌های مبتکر در بخش‌هایی است که مسئولیت آن را عهده‌دار بوده است. امید که در مسئولیت جدید خود نیز بتواند به اهدافی که برای معاونت حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی در نظر گرفته شده، دست یابد.

یوناتن بت کلیا، به این موضوع نیز پرداخت که، بخش حمل‌ونقل باید از بی‌سامانی خلاصی پیدا کند. او گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه کشور با آن درگیر است معضلاتی هستند که سیستم حمل‌ونقل کشور با آن مواجه است و در آن اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و رانندگان هر یک به نحوی با چالشی دست و پنجه نرم می‌کنند و با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.                                          

وی به عدم رسیدگی به مشکلات اخیر رانندگان اشاره داشت و ابراز داشت: موضوع بیمه، لاستیک و بارنامه‌ها باید در اولویت رسیدگی معاونت حمل‌ونقل قرار بگیرد و پس از آن مسائل حمل‌ونقل عمومی و توسعه و نوسازی آن در رتبه بعدی رسیدگی گنجانده شود زیرا مردم و رانندگان از این رهگذر دچار چالش هستند.

بت‌کلیا در توضیح وظایف معاونت حمل‌ونقل وزارت‌راه وشهرسازی، افزود: همراهی با مدیریت شهری یکی دیگر از مواردی است که آدم‌نژاد باید به ان توجه ویژه نشان دهد. زیرا مدت زیادی است که مردم در استفاده از حمل‌ونقل عمومی با مشکلات فراونی روبه‌رو هستند و نتیجه این مسائل استفاده روز افزون از خودروهای تک سرنشین است.

وی به ارتباطات خوب آدم‌نژاد در تعامل با بخش‌های مختلف وزارت‌راه وشهرسازی اشاره کرد و گفت: برای نِیل به اهداف در معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی وی باید اقدام به تشکیل کارگروه‌هایی برای همکاری با تمامی ارگان‌های ذیربط بکند.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس، رسیدگی به امور حمل‌ونقل از درون اتاق‌های در بسته ممکن نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.