| کد خبر: 178884 |

◄ آغاز طرح زمستانی راهداری در لرستان

رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس، راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسانی در جاده‌های استان لرستان برگزار شد.

تین نیوز

طرح زمستانی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان آغاز شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، امروز دوشنبه رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس، راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسانی در جاده‌های استان لرستان برگزار شد.

احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این رزمایش گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی، اجرای طرح زمستانی در استان نیازمند آمادگی و تجهیزات ویژه‌ای است که در این خصوص جا دارد از پلیس و دستگاه‌های خدمت‌رسانی که علیرغم شرایط موجود اقتصادی کشور، نسبت به به‌روزرسانی تجهیزات خود اقدام کرده‌اند قدردانی شود.   

عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در این رزمایش اظهارکرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان هماهنگ و همگام با پلیس، نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در طرح زمستانی حضور دارد.

او افزود: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان درمجموع با ۳۰۰ نفر نیرو، ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و تجهیزات لازم در ۲۹ راهدارخانه و گردنه‌های مهم استان، آمادگی خود را برای طرح زمستانی استان لرستان اعلام می‌دارد.

سردار مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی لرستان هم در این مراسم گفت: به لحاظ شرایط کوهستانی، طرح زمستانی در لرستان نیازمند صرف توان و ظرفیت بیشتر برای پاسخگویی به مطالبات مردم است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.