| کد خبر: 173106 |

◄ یک ایرانی در حمله پلیس دریایی امارات کشته شد

نماینده مردم بوشهر در مجلس حمله پلیس دریایی امارات به لنج ماهیگیری ایرانی را تشریح کرد.

تین نیوز

نماینده مردم بوشهر در مجلس چگونگی حمله پلیس دریایی امارات به لنج ماهیگیری ایرانی را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، عبدالحمید خدری درباره حمله پلیس دریایی امارات به لنج ماهیگیری ایرانی گفت: روز گذشته 9 صیاد ایرانی در لنج ماهیگیری حضور داشته‌اند که مورد تعرض پلیس امارات قرار گرفت.

او ادامه داد: در درگیری پیش آمده یکی از صیادان ایرانی جان خود را از دست داد و 8 صیاد دیگر توسط پلیس امارات دستگیر شده‌اند.

این عضو مجلس اذعان داشت: متاسفانه این موضوع اولین اقدام این چنینی اماراتی‌ها نیست، ظاهرا لنج صیادان ایرانی در آبهای داخلی بوده است.

خدری گفت: امروز مسئولان ایرانی به بندرگاه می‌روند و با مسئولان اماراتی دیدار می‌کنند تا از آخرین وضعیت این پرونده اطلاعات دقیقی کسب شود.

او درباره اقدامات صورت گرفته از طرف ایران توضیح داد:  پس از وقوع حادثه، از طریق حسین پناهی‌آذر، معاون ایرانیان و امور مجلس وزارت امور خارجه و علی چگینی، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه پیگیری‌های لازم صورت گرفته.

نماینده مردم بوشهر افزود: روز گذشته نشستی در وزارت امور خارجه برگزار شد که پس از اطلاع یافتن از جزئیات موضوع، موضع وزارت خارجه جدی خواهد بود.

خدری تصریح کرد: مقرر شد به دلیل تعطیلی شنبه در امارات، امروز مسئولان ایرانی به بندرگاه بروند و دیداری با مسئولان اماراتی داشته باشند تا از آخرین وضعیت این پرونده اطلاعات دقیقی کسب شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.