| کد خبر: 173092 |

درخواست از وزیر کشور برای تسهیل ورود ارز و سکه به کشور

رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای به وزیر کشور از رحمانی فضلی خواست، دستور لازم به مسولین ذیربط جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانکها، صرافی‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی صادر نماید.

تین نیوز

رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای به وزیر کشور از رحمانی فضلی خواست، دستور لازم به مسوولان ذی‌ربط جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانک‌ها، صرافی‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از انتخاب، او طی نامه‌ای به وزیر کشور از رحمانی فضلی خواست، دستور لازم به مسولین ذیربط جهت تسهیل ورود ارز و طلا توسط بانک‌ها، صرافی‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شود.

به نظر می‌رسد این درخواست رئیس کل بانک مرکزی از وزیر کشور، با پیش‌بینی کمبود ارز در ماه‌های آینده و پس از شروع تحریم‌های جدید علیه ایران باشد. از آبان ماه سال جاری، دور جدیدی از تحریم‌ها در حوزه های مختلف اعمال می‌شود که بخشی از این تحریم‌ها، ورود ارز به کشور را با کاهش شدیدی مواجه خواهد کرد.

حالا عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، از وزیر کشور خواسته تا شرایطی فراهم شود که ورود ارز و طلا توسط بانک‌ها و صرافی‌ها و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی «تسهیل» شود. به نظر می‌رسد با توجه به مسئولیت وزارت کشور در تامین امنیت مرزها، مخاطب این نامه، نیروهای مرزبانی باشند. به عبارت دیگر، رئیس کل بانک مرکزی در این نامه از وزیر کشور خواسته تا برای ورود ارز و سکه به کشور در مرزها سخت‌گیری نشود. درخواستی که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.