| کد خبر: 168185 |

◄ راه اندازی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر

مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر راه اندازی و بروز رسانی شد.

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از راه‌اندازی و بروز رسانی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محسن مصطفایی با اعلام این مطلب افزود: به‌منظور ارتقاء کیفیت ارتباطات دریایی اداره کل، پروژه خرید، جابه‌جایی و ارتقاء تجهیزات مخابراتی و کمک ناوبری مرکز MRCC در سال جاری اجرا و مرکز جدید جستجو و نجات دریایی در ساختمان مرجع دریایی جدیدالاحداث  بندر نوشهر راه‌اندازی شد.

وی افزود:در اجرای این پروژه، تجهیزات حیاتی جستجو و نجات دریایی به محل جدید منتقل و همچنین تجهیزات جدید برای افزایش کیفیت عملیات ارتباطات دریایی خریداری و اضافه شد.

مصطفایی خاطرنشان کرد: کلیه تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای جدید در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی» صورت گرفته است؛ به‌گونه‌ای که کلیه فرایند انتقال و ارتقاء تجهیزات توسط تیم مهندسی در داخل کشور انجام‌شده است.

     وی بابیان اینکه ارتقاء تجهیزات مخابراتی به بستر شبکه VHF Networking از نقاط قوت پروژه  است که در بستر شبکه، کلیه تجهیزات مخابراتی مرکز تحت کنترل هستند، اظهار کرد: با بومی‌سازی دانش VHF Networking، این اداره کل آمادگی دارد دانش فنی مربوطه  را در اختیار سایر بندرها کشور  قرار دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.