| کد خبر: 164956 |

◄ ۲۰۰ میلیون سفر در جاده‌های اصفهان

در تعداد وقوع تصادفات منجر به فوت و همچنین در تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد کاهش وجود داشته که براساس اعلام پزشکی قانونی ۲۹ نفر کاهش تلفات وجود داشته است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باید آسیب‌شناسی لازم در جهت رفع نقاط و عوامل وقوع تصادفات انجام و بتوان آن‌ها را عملیاتی و در کاهش آمار اقدام نمود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اولین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان به ریاست علی مقدس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور کلیه اعضای این جلسه و با دستور کار تجزیه‌وتحلیل آمار تصادفات جاده‌ای در سال ۹۶ و نوروز ۹۷، ایمنی محور انارک – شهراب در مجاورت پایگاه هوایی و دیگر مسائل مطروحه در استانداری اصفهان برگزار شد.

حسین پورقیصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ابتدا با ارائه آمار و گزارشی از وقوع تصادفات در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ گفت: در تعداد وقوع تصادفات منجر به فوت و همچنین در تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد کاهش وجود داشته که براساس اعلام پزشکی قانونی ۲۹ نفر کاهش تلفات وجود داشته است.

پور قیصری با اشاره به آمار تردد شمارها در نوروز سال ۹۷ اظهار کرد:  ۲۰۰ میلیون سفر در سطح جاده‌های کشور انجام‌شده که از این میزان، ۲۳ میلیون سفر از سطح جاده‌های استان اصفهان تردد شده است که در این ایام هم ۱۰ درصد کاهش تصادفات گزارش گردیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.