| کد خبر: 149985 |

معاون راهداری گلستان:

خسارت بیش از 20 میلیارد ریال به راه‌های استان در اثر حوادث غیرمترقبه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بر اثر حوادث غیرمترقبه ای که تابستان امسال در استان پیش آمد، 20 میلیارد و 300 میلیون ریال به این اداره کل خسارت وارد شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بر اثر حوادث غیرمترقبه ای که تابستان امسال در استان پیش آمد، 20 میلیارد و 300 میلیون ریال به این اداره کل خسارت وارد شد.

به گزارش ایسنا- به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: این خسارت ها ناشی از حوادثی همچون سیل و آتش سوزی بوده که به جاده‌ها و راه‌های شرق استان در شهرهای علی آباد کتول، رامیان و مراوه تپه وارد کرده است.

وی به عملیات راهداری صورت گرفته در راه‌های استان در این مدت اشاره کرد و افزود: در ایام تابستان و برای افزایش ایمنی راه‌ها، 3970 دستگاه علائم و تابلوی فرسوده در سطح راه‌های استان اعم از اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جهت نما، اصلاح و تعویض و 886 عدد چراغ چشمک زن هم، تعمیر و نگهداری شدند.

مصدقی، تعمیر و احداث 96 دستگاه دریواسیون(سازه نگهدارنده) پل، اصلاح 309 سرعت گیرآسیب دیده، نصب 1008 عدد چشم گربه ای و میله ترافیکی،آشکارسازی 210 نقطه پرحادثه در راهها به عنوان بخشی دیگر از اقدامات راهداری انجام شده در طرح تابستانی امسال عنوان کرد که برای ایمن سازی بیشتر راههای استان صورت گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: عملیات دیگری مانند پاکسازی و زیباسازی حریم راهها، لکه گیری آسفالت بیش از 60 هزار مترمربع از راهها و تجدید و احیای خط کشی 471 کیلومتر از راهها نیز در این مدت انجام شد.

مصدقی افزود: در این ایام همچنین 92 نفر از مسافرین در راهدارخانه های استان اسکان یافتند و از فعالیت 1163 دستفروش حاشیه راه هم جلوگیری بعمل آمد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.