| کد خبر: 140839 |

مسقط به مسیر پروازی فرودگاه بندرعباس افزوده شد

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس با راه‎اندازی پرواز بندرعباس-مسقط و بالعکس خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس با راه‎اندازی پرواز بندرعباس-مسقط و بالعکس خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان هرمزگان، محمود امانی بنی با اعلام این خبر افزود: با پیگیری‎های انجام شده، از 16 مرداد ماه شاهد انجام پرواز در مسیر بندرعباس مسقط و بالعکس خواهیم بود.

امانی بنی گفت : این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته و توسط شرکت هواپیمائی کیش ایر در این مسیر انجام خواهد شد و  چنانچه شاهد تقاضاهای بیشتر باشیم، بلافاصله افزایش بیشتر این پرواز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش اینگونه پروازها گفت: افزایش روابط به ویژه روابط تجاری و اقتصادی در بین کشورها نیازمند ایجاد بسترهای مناسب ارتباطات است و در این راستا فرودگاه از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردار است. از همین رو، افزایش اینگونه پروازها در بالا بردن سطح تبادلات با کشورها بسیار اهمیت دارد.

امانی بنی افزود: برنامه های دیگری نیز برای افزایش پرواز در سطح فرودگاه های استان در دستور کار قرار دارد که پیگیری و برقراری پروازهای بیشتر منوط به استقبال مردم خواهد بود، چرا که بسترهای لازم در سطح فرودگاه‎های استان کاملا محیاست و چنانچه مردم از مسیرهای پروازی استقبال کنند، بلافاصله پیگیری لازم جهت افزایش پرواز انجام خواهد شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.