| کد خبر: 140241 |

۳۰ هزار ویزای زایران ایرانی آماده شده است

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ویزای بیش از 30 هزار زائر ایرانی حج 96 آماده شده و صادر شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ویزای بیش از 30 هزار زائر ایرانی حج 96 آماده شده و صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر برگزارشد، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حج امسال بررسی شد و سرپرست حجاج ایرانی از حاضران خواست تا با تمام توان مسئولیت های خود را انجام و پیگیری های لازم را بعمل آورند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ضروری خواندن مدیریت رسانه قبل ، حین و بعد از مراسم حج تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم و زائران ایرانی بسیار مهم است و حجاج باید کاملا نسبت به همه مسایل حج توجیه و تذکرات لازم به آنها داده شود.

وی افزود: درحالیکه درحوزه های اسکان ، تغذیه ، تدارکات ، پزشکی و درمانی و حمل ونقل کارها با حضور کارشناسان ما درعربستان طبق برنامه و روال طبیعی پیش رفته است برخی هنوز باورشان نشده است که حجاج در چند روز آینده عازم سرزمین وحی خواهند شد.

درادامه این نشست آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت به آماده شدن ویزای بیش از سی هزار زائر ایرانی اشاره واضافه کرد: ویزاها به راحتی درحال صادرشدن است و مشکلی در روند صدور ویزا وجود ندارد.

این جلسه با گزارش آقای نصرالله فرهمند سرپرست عملیات حج 96 درخصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای انتقال و بازگشت حجاج ایرانی ادامه یافت.
سرپرست حجاج ایرانی نیز ازمسئولان عملیات هوایی درایستگاههای پروازی خواست با ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب زمینه آرامش خاطر و رضایتمندی هرچه بیشتر زائران را برای سفر معنوی حج فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تاکید براینکه باید از فرصت بوجود آمده به خوبی و قاطع استفاده کرد، افزود: زائرباید احساس کند که امسال از خدمات بهتری بهره مند می شود.

در پایان این جلسه رئیس سازمان حج و زیارت بعنوان مسئول ستاد بحران در عملیات حج 96 معرفی و تاکید شد که اعضای این ستاد مشخص و مسئولیت های محوله به آنها اعلام شود تا از ایران کار خود را آغاز کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.