|
کد خبر:
137169
|
بازدید های سایت :
۴۷۴۷۷
اخبار مرتبط
ارسال نظر
-
با احترام، حتما ما هم میتوانیم به این شرایط برسیم اگر نفع ملی را بر نفع گروهی ترجیح دهیم ،با وجودی که از شرایط حمل ونقل ترکیه و اروپا آگاه هستیم ،باز هم در همین سایت محترم تین نیوز گهگاهی از نوشته های بعضی از مدیران شرکتهای حمل و نقل میخوانیم که خواستار سخت تر شدن شرایط تاسیس شرکتهای حمل ونقل و مجوزهای خاص برای ورود کامیون ارزان برای شرکت خود میباشند،شرایط تاسیس شرکت حمل ونقل آیا از این هم سخت تر؟؟؟ ،به نظر ما هم بسیار شرایط مناسب و رقابتی خواهد بود اگر بتوانیم به این شرایط برسیم ، در این شرایط که بر آن میتوان نام خود مالک شرکت محور هم گذاشت ، هزینه تعمیر ونگهداری کامیون به حداقل خواهد رسید واز خروج ارز اضافه از کشور برای تهیه قطعات یدکی هم جلوگیری خواهد شد،
اخبار مهم
- تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
- کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
- روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- مسدود شدن کارت سوخت رانندگان کامیون در صورت دریافت بارنامه صوری
- ستم مضاعف به رانندگان کامیون: نه کرایه حمل کالا بروز رسانی شد و نه حق توقف کامیون ها تعیین شد
- قیمت ها و هزینه ها در صنعت ریلی
- پوستری در متروی ژاپن برای جوانی جمعیت: ما نی نی را دوست داریم!
- روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
- تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
- کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
- روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
- درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
- تاثیر راه آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
- درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
- تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- پاسخی از مدیر گروه راه آهن سریع السیر اتحادیه جهانی راه آهن ها (UIC)
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
- تجربیات لوکوموتیوهای GT46 و GT42، سمینار IHHA 2001
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
- ضعف های موتورهای دیزل لوکوموتیو و شتاب دهی آشکار شدن کاستی ها
- خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
- لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
- معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
- مسدود شدن کارت سوخت رانندگان کامیون در صورت دریافت بارنامه صوری
- ستم مضاعف به رانندگان کامیون: نه کرایه حمل کالا بروز رسانی شد و نه حق توقف کامیون ها تعیین شد
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
- کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
- قیمت ها و هزینه ها در صنعت ریلی
- پاسخی از مدیر گروه راه آهن سریع السیر اتحادیه جهانی راه آهن ها (UIC)
- تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
- درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
- آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
- تاثیر راه آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
- تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
- درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
- پوستری در متروی ژاپن برای جوانی جمعیت: ما نی نی را دوست داریم!
- روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
- طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- پور سید آقایی : برای تاسیس تنظیم گر مستقل ریلی لابی کنید
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.