| کد خبر: 133301 |

راههای فرعی و روستایی کشور مورد توجه بیش از گذشته قرار می‌گیرد

از آنجا که براساس تجربیات طولانی لازم بود که بهره‌بردار و نگهدار از شبکه راههای کشور در یک واحد متمرکز و خدمات ارائه نمایند و با تلاش‌های انجام یافته مسیر قانونی ادغام حوزه راهداری با حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته مصوب و در کمترین زمان ممکن در واحدهای اجرایی و استانها این امر به خوبی صورت پذیرفت.

تین نیوز

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری این سازمان با مهم‌ برشمردن نگهداری کل شبکه‌های ارتباطی بین‌شهری کشور به عنوان یک سرمایه ملی و ارزشمند اظهار داشت: از آنجا که براساس تجربیات طولانی لازم بود که بهره‌بردار و نگهدار از شبکه راههای کشور در یک واحد متمرکز و خدمات ارائه نمایند و با تلاش‌های انجام یافته مسیر قانونی ادغام حوزه راهداری با حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته مصوب و در کمترین زمان ممکن در واحدهای اجرایی و استانها این امر به خوبی صورت پذیرفت.

 

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسن‌نیا با اشاره به بخش حدود 28 درصدی هموطنان ساکن در مناطق روستایی و اهمیت صنعت کشاورزی و جابجائی محصولات ، افزود: سیاست کلان و توجه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بیش از 180 هزار کیلومتر راههای فرعی و روستایی با یک نگاه کاملاً تخصصی و حرفه‌ای ، حفظ و نگهداری مطلوب از این راهها بوده و است بدین جهت «دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی» در تشکیلات جدید پیشنهاد و مصوب گردید و ا مروز مدیرکل آن منصوب و مشغول به کار می‌گردد.

 

وی یکنواخت شدن وظائف جهت انجام و ارائه خدمات بهتر و برتر را در حوزه راهداری یک برنامه راهبردی دانست و گفت: تلاش برای آرامش و آسایش خاطر هموطنان  که ازراههای برون شهری تردد وسفرمی نمایند و افزایش ایمنی در راهها را علیرغم کمبود اعتبارات به عنوان یک سیاست کلی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادرات کل استانی تاکنون حاکم بوده و در آینده نیز با قوت ادامه خواهد یافت.

 

براساس این گزارش حیدر نوروزی که به عنوان اولین مدیرکل دفتر تازه تأسیس شده نگهداری راههای روستایی و فرعی منصوب گردید از برنامه‌های کاری خود گزارشی را ارائه نمود.

 

گفتنی است نوروزی مدیریت در ادارات کل راه و شهرسازی استانهای فارس، البرز و مازندران و همچنین معاونت عمرانی استانداری یزد را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.