| کد خبر: 123243 |

روشنایی تمام محورهای خرم آباد تا قبل از عید تامین می‌شود

تین‌نیوز| رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم آباد گفت: تا ۲۵ اسفند روشنایی تمام مسیرهای خرم آباد برقرار می‌شود و همچنین نقاطی که دغدغه پلیس راه بود نیز مدنظر است.
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی شیروانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهر خرم آباد در راستای ساماندهی وضعیت موجود ورودی و خروجی‌های سطح یک هفته است که مشغول به کار است.

وی افزود: همچنین نسبت به شانه زنی، کانال زنی و نخاله‌های موجود در ورودی‌های شهر اقدامات خوبی انجام می‌دهیم و می‌توان گفت حدود 70 درصد اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم آباد  با یان اینکه از اول اسفندماه بصورت اینترنتی و حضوری پیش فروش بلیط انجام می‌شود عنوان کرد:  7 شرکت در اتوبوس رانی  و حدود 13 شرکت  در مینی بوس رانی برای  شهرواندان در نظر گرفته شده  و آماده خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه سامانه 141 پاسخگوی درخواست‌های مردمی است، بیان کرد: مراکز معاینه فنی، مجتمع های خدمات رفاهی و امدادخودروها در تعطیلات ایام نوروز بصورت شبانه روزی فعال است.

شیروانی گفت: درحال حاضر 4 اکیپ آسفالت مشغول پخش آسفالت هستند و  همچنین ضرورت حفظ راهداری زمستانی را  در برنامه داریم؛ اکنون توسط 4 اکیپ مشغول پاکسازی و ساماندهی ورودی شهر، حمل نخاله، خط کشی، روکش آسفالت، لکه گیری، حفظ حریم راه و روشنایی مسیر هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم آباد خاطرنشان کرد: تا 25 اسفند روشنایی تمام مسیر برقرار می‌شود و همچنین نقاطی که دغدغه پلیس راه بود نیز مدنظر است؛ در رابطه با مسیرهای گردشگری برنامه‌ریزی هایی صورت گرفته و با هماهنگی میراث فرهنگی تابلوهای مدنظر را جانمایی می کنیم و در رابطه با محور بیشه، سپیددشت و نوژیان لازم است اقدامات جدی‌تری در بحث لکه گیری صورت گیرد و امیدواریم اعتباراتی در این حوزه‌ها پیش بینی شود.

وی عنوان کرد: راهداری خرم آباد نیز با تمام امکانات و نیرو آمادگی لازم را جهت شرکت در انتخابات سال 96 دارد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.