| کد خبر: 11940 |

راه‌اندازی مرکز آموزش فنون هوانوردی و خلبانی در منطقه لارستان

تین نیوز | سرمايه‌گذاران مي‌توانند با سرمايه‌گذاري در پروژه سوله نيمه تمام و خريد هواپيماهاي لازم نسبت به راه‌اندازي مركز آموزش خلباني در لارستان اقدام کنند.

به‌ گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه لارستان، اعضای شوراي اسلامي شهر لار، معتمدين، خيرين و تمامي سرمايه‌گذاران لارستان به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای راه‌انداری مرکز آموزش فنون هوانوردی و خلبانی جنوب کشور در نشستی در مسجدالنبي فرودگاه لارستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس این گزارش، با توجه به آماده‌شدن زيرساخت‌هاي لازم در فرودگاه لارستان از لحاظ فني و عملياتي و همچنين درخواست شركت آبي فرازكيش، راه‌اندازي مركز آموزش فنون هوانوردي و خلباني جنوب كشور در منطقه لارستان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در پايان اين نشست شرکت‌کنندگان، از يك فروند هواپيماي سبك در پاركينگ پرواز فرودگاه بازديد تا در صورت تمايل اشخاص حقيقي و حقوقي نسبت به تهيه و خريد آن، توسط شركت مذكور اقدامات لازم صورت بگیرد.

عنایت انصاري‌فرد مديركل فرودگاه لارستان در این نشست اظهار داشت: با توجه به احداث سوله مربوطه در شرق فرودگاه به‌عنوان مركز آموزش علوم و فنون در سال‌هاي گذشته و حضور اين فرودگاه به‌عنوان مشاور عالي در امور هوانوردي، سرمايه‌گذاران مي‌توانند با سرمايه‌گذاري در پروژه سوله نيمه تمام و خريد هواپيماهاي لازم نسبت به راه‌اندازي مركز آموزش خلباني اقدام کنند.

انصاري‌فرد در ادامه افزود: با توجه به وجود دانشگاه‌هاي آزاد علمي و كاربردي در لارستان، تشكيل كلاس‌هاي تئوري در دانشگاه‌هاي مذكور و كلاس‌هاي عملي در اين فرودگاه، نسبت به آموزش دانشجويان متقاضي رشته خلباني و اخذ گواهينامه معتبر از سازمان هواپيمايي كشوري بسترهای لازم فراهم شده است.

انصاري‌فرد در ادامه گفت: يكي از اهداف شركت آبي فرازكيش و اداره‌كل فرودگاه لارستان راه‌اندازي صنعت ايرتاكسي است كه طرحي بكر و به روز در صنعت هوانوردي كشور است.

وی اضافه کرد: با تهيه و خريد هواپيماهاي مربوطه كه 20 نفره است مي‌توان روزانه به شهرها و كشورهاي همجوار از جمله كيش، قشم، شيراز و كشورهاي حوزه خليج‌فارس پرواز داشت.

گفتني است سازمان هواپيمايي كشوری پیشتر تمايل خود را جهت توسعه فعاليت‌هاي صنعت هوانوردي در منطقه لارستان اعلام کرده بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.