| کد خبر: 201598 |

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد:

◄ توسعه بنادر بوشهر تا سال 1400

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز عملیات اجرایی اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری بوشهر با برآورد زمان اجرای آن در ۱۸ ماه و با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مهر ماه امسال از آغاز عملیات اجرایی اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری بوشهر به طول ۹۰ متر با برآورد زمان اجرای آن در ۱۸ ماه و با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چهار طرح دریایی-بندری بوشهر که 17 مهر ماه امسال انجام شد، همچنین گفت: طرح توسعه بندر عامری بوشهر شامل اجرا اسکله شمع و عرشه بتنی به طول ۱۸۰ متر، احداث مستحدثات، تاسیسات و تجهیزات خشکی در پسکرانه است که در ۲ فاز ۹۰ متری اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: عملیات احداث اسکله شمع و عرشه به طول ۱۵۰ متر و دایک سنگی به طول ۴۷۰ در بندر تجاری بوالخیر تنگستان نیز ظرف مدت ۲۰ ماه و با ۲۵۲ میلیار ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

راستاد اضافه کرد: طرح توسعه این بندر شامل اجرا اسکله شمع و عرشه بتنی به طول ۴۵۰ مترو احداث دایک سنگی به طول ۴۷۰ متر جهت تامین فضای خشکی در پسکرانه و همچنین احداث مستحدثات، تاسیسات و تجهیزات خشکی در پسکرانه است که اجرای آن در سه فاز پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر درباره تاثیرات توسعه زیرساختی در بنادر گفت: ایجاد ظرفیت و توسعه زیرساخت بندری به ویژه اسکله، روندی را برای عرضه و تقاضا متناسب خدمات بندری فراهم کرده و تمایل تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی برای استفاده از بنادر بوشهر را افزایش می‌دهد.

وی افزود: توسعه زیرساختی در همه بنادر یک استان، قابلیت جابه‌جایی کالا بین بنادر داخلی و کاپوتاژ و صادرات و واردات منطقه‌ای را تسهیل و تقویت می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.