| کد خبر: 165324 |

مجری خط متروی تهران – پرند عنوان کرد:

ادامه کار ساخت مترو از فرودگاه امام‌ به شهر جدید پرند درگیر مباحث بودجه‌ای از سوی دولت است.

تین‌نیوز | 

مجری خط متروی تهران – پرند، اتصال مترو تهران به شهرهای اقماری را مشروط به تامین منابع مالی از سوی دولت دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید قوام‌الدین حسینی اظهار کرد: ادامه کار ساخت مترو از فرودگاه امام‌ به شهر جدید پرند درگیر مباحث بودجه‌ای از سوی دولت است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ادامه ساخت و اتصال مترو تهران به شهرهای اندیشه، هشتگرد، پرند و دیگر شهرهای اقماری براساس قانون منوط به تامین منابع مالی دولتی است، زیرا قطار بین‌شهری محسوب شده و قطار بین‌شهری نیز با بودجه دولتی ساخته می‌شود.

حسینی  با تاکید بر این‌که کار ساخت مترو فرودگاه امام‌ به شهر پرند متوقف نیست، افزود: کار ساخت مترو در این مسیر به کندی صورت می‌گیرد تا زمانی که بودجه لازم به این بخش تخصیص داده شود.

متروی خط تهران-پرند در سه فاز هدف‌گذاری شده است. طول کل خط، پنجاه کیلومتر است و افتتاح فاز اول آن از ایستگاه شاهد در جنوب خط یک متروی تهران تا ایستگاه شهر آفتاب به طول 4 کیلومتر بوده که هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برای نخستین بار، انجام شده است.
 
مدیر پروژه متروی خط 8 تهران، ادامه ساخت قطار در شهرهای اقماری را مشروط بر تامین منابع از سوی دولت دانست و خاطرنشان کرد: اتصال مترو فرودگاه امام و یا به عبارتی مترو شهر تهران، تنها با تخصیص بودجه کافی از سوی دولت میسر است و خوشبختانه به لحاظ فناوری ساخت در ایران مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین