| کد خبر: 183851 |

◄ اولویت اول رجا در سفرهای نوروزی؛ ایمنی است

موضوع ایمنی به‌صورت جدی در سرلوحه فعالیت‌هایمان است.

تین نیوز

در آستانه‌ی آغاز سفرهای نوروزی 1398 و به‌منظور کسب آمادگی بیش‌تر سرمهمانداران اعزامی در قطارهای مسافری، جلسه هم‌اندیشی و هم‌فکری با حضور رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا، مدیرکل اعزام و خدمات راهبری و تعدادی از سرمهمانداران شرکت‌های راهبری در مرکز آموزش رجا برگزار شد.

معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در این مراسم با اشاره به اقدامات زنجیره‌ای و اتفاقاتی که منجر به سیر یک قطار می‌شود گفت: برای این‌که یک قطار برای سیر آماده شود جزئیات زیادی داشته و افراد زیادی درگیر می‌شوند تا قطار آمادگی سیر داشته باشد.

محمدرضا شناسنده گفت: اگر یکی از اجزای این پروسه درست‌کار نکند و وظایف به‌طور صحیح انجام نشود، نتیجه کار درست نخواهد بود و زحمات یک مجموعه بر باد خواهد رفت.

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه سرمهمانداران اظهار کرد: چند شغل در شرکت ویترین هستند که رئیس قطار و سرمهماندار ازجمله آن‌هاست و اگر ما در این زمینه رفتار و عملکرد شایسته‌ای داشته باشیم عواید آن نصیب سازمان خواهد شد.

شناسنده با اشاره به وجود مشکلات و کاستی‌ها گفت: علی‌رغم مشکلاتی که ممکن است به وجود آید، باید با موضوعات به‌ویژه در امر خدمت‌رسانی به مردم برخورد حرفه‌ای و مناسب داشته باشیم.

وی افزود: موضوع ایمنی به‌صورت جدی در سرلوحه فعالیت‌هایمان است و بر این اساس از تمام عوامل قطار به‌ویژه سرمهمانداران انتظار می‌رود با دقت و تمرکز بالا حتی در مقابل جزئی‌ترین مشکلات ایمنی هم کوتاه نیایند، چون کوتاهی و سهل‌انگاری در مسائل ایمنی ممکن است به اتفاقات و عواقب جبران‌ناپذیر منجر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.