| کد خبر: 174232 |

در نیمه اول سال انجام شد:

در نیمه اول سال‌جاری دو میلیون تن کالا توسط 87 شرکت حمل‌ونقلی استان اردبیل به سایر استان‌های کشور حمل شده است. علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این کالاها شامل گندم، سیمان، سیب‌زمینی و آب‌معدنی است که توسط ۱۵۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه جابه‌جاشده‌اند.

تین‌نیوز | 

در نیمه اول سال‌جاری دو میلیون تن کالا توسط 87 شرکت حمل‌ونقلی استان اردبیل به سایر استان‌های کشور حمل شده است. علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این کالاها شامل گندم، سیمان، سیب‌زمینی و آب‌معدنی است که توسط ۱۵۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه جابه‌جاشده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، رحمتی تصریح کرد: روزانه نزدیک به هزار دستگاه بارگیری در سطح استان انجام می‌شود که از این میزان ۵۰۰ دستگاه مربوط به مرکز اردبیل و مابقی نیز از طریق شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از بررسی مسائل، حل مشکلات و درخواست‌های قانونی رانندگان در ارتباط با بیمه تکمیلی افزایش کرایه و همچنین استقرار نمایندگی اداره کل راهداری استان در شهرک حمل‌ونقل خبر داد و اظهار کرد: تاکنون نزدیک ۱۶ میلیارد تومان از مطالبات رانندگان پرداخت‌شده است و دو شرکت باقیمانده نیز در کمیسیون ماده ۱۲ مکلف شدند به‌صورت هفتگی یا ماهانه مطالبات رانندگان را پرداخت نمایند.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۱۱ هزار راننده با بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون در بخش حمل‌ونقل استان را یادآور شد و تصریح کرد: به تخلف ۸ شرکت حمل‌ونقل به خاطر عدم پرداخت کرایه و مطالبات رانندگان به‌صورت قاطعانه و قانونی رسیدگی و شرکت‌های حمل‌ونقل خلیج‌فارس و آبادان نیز به علت عدم پرداخت مطالبات رانندگان در کمیسیون یادشده جریمه و تعطیل شدند.

عضو شورای ترافیک استان با اشاره به برخی مشکلات رانندگان در رابطه با لوازم‌یدکی و کمبود لاستیک در استان گفت: تابه امروز توانستیم نیاز هزار و ۶۰۰ دستگاه وسیله باری و اتوبوس را با ارائه یک جفت لاستیک به هر وسیله نقلیه حل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در راستای درخواست رانندگان مبنی بر توزیع لوازم‌یدکی ۷ هزار نفر در استان ثبت‌نام انجام‌شده است که متأسفانه تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز این تعداد نیست اما برای حل مشکل این رانندگان درخواست‌ها به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ارسال‌شده و در کارگروه مربوطه از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت درحال پیگیری است.

متأسفانه تأخیر درروند واردات مواد اولیه شرکت‌های تولید لاستیک باعث شده تولید داخل تایر به‌شدت کاهش یابد و از طرفی مشکلات در سر راه واردات تایرهای خارجی هم باعث افزایش 4 برابری قیمت این کالای اساسی برای کامیون‌داران شده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین