| کد خبر: 193636 |

مشاور ریاست سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، طی سفر به استان‌های خراسان‌شمالی ، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی و دیدار با مراکز صدا و سیمای استانی و اصحاب رسانه، بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد.

تین نیوز

مشاور ریاست سازمان و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، طی سفر به استان‌های خراسان‌شمالی ، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی و دیدار با مراکز صدا و سیمای استانی و اصحاب رسانه، بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در ارتقای فرهنگ ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان، طی نشست‌های جداگانه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان‌های یاد شده، اظهار داشت: خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه روزی به کاربران ارائه می‌شود که به واسطه وسعت کار در این حوزه ، چالش‌هایی هم در خدمات‌رسانی به کاربران وجود دارد.

این گزارش حاکی است منصور فخاران در بخش دیگری از برنامه‌های این سفر، با مدیر و اعضای خانه مطبوعات استانهای یاد شده دیدار و گفت و گو کرد. وی افزود: رویکرد ما در فعالیت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها به مخاطبان است که خوشبختانه در این ارتباط ادارات کل استان‌ها با رسانه‌ها فضای خوبی فراهم است.

براساس این گزارش، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، هم‌چنین با مدیر روابط عمومی استانداری، استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی طی نشست‌های جداگانه، بر نقش موثر و سازنده‌ی روابط عمومی‌ها در امید‌افزایی به جامعه مخاطبان تاکید نموده و از توان رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سازمان‌ها به مردم به عنوان ابزار مهم روابط عمومی‌ها یاد کرد.

در پایان هر یک از نشست‌های یاد شده ، با اهدای لوح تقدیر از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، از خدمات ارزنده مرکز صدا و سیمای استان، خانه مطبوعات، روابط عمومی استانداری‌ها تقدیر به عمل آمد.

منصور فخاران در این سفر، در نشست شورای معاونین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، و خراسان‌جنوبی حضور یافت و با تاکید بر بهبود فرآیند و سرعت ارتباطی و اطلاع رسانی با مردم، تعامل با رسانه‌ها را یکی از ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف سازمانی و ارتقای رضایت‌مندی مخاطبان دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین