| کد خبر: 178397 |

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد؛

ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سایت های اینترنتی کماکان میسر است.

تین‌نیوز | 

به گزارش تین‌نیوز خبر منتشرشده در فضای مجازی با عنوان «ممنوعیت ارائه خدمات بانکی در نرم‌افزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامه‌های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.

روابط‌عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب برخی اخبار و شایعات مورد اشاره در فضای مجازی، به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند با توجه به لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سو استفاده از این امکانات برای دسترسی غیرمجاز و یا فعالیت‌های مشکوک به پول‌شویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مدنظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوری‌های مورداستفاده، بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به‌عنوان شرط لازم ارائه آن‌ها تأکید دارد.

بدیهی است هیچ‌کس نباید به بهانه سهولت و دسترس‌پذیری بیش‌تر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبه‌رو کرده یا محملی برای فعالیت‌های مشکوک ایجاد کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین