| کد خبر: 205726 |

فوتی‌های حوادث رانندگی طی ۲ ماه گذشته در یزد به ۲۰ نفر رسید!

با فوت یک عابر پیاده دیگر، سحرگاه روز دوشنبه در شهر یزد، تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در ماهها دی و بهمن در شهر یزد به ۲۰ نفر رسید!.

تین نیوز

با فوت یک عابر پیاده دیگر، سحرگاه روز دوشنبه در شهر یزد، تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در ماهها دی و بهمن در شهر یزد به ۲۰ نفر رسید!.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرپرست پلیس راهور استان یزد روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: اغلب فوتی‌ها عابران پیاده و علت مرگ بیشتر آنها سرعت زیاد وسایل نقلیه بوده است.

سرهنگ "رضا زارع" با بیان اینکه سهم هر یک از ماهها دی و بهمن در تعداد فوتی های حوادث رانندگی، مساوی بوده است، تصریح کرد: آمار کشته شدگان سوانح ترافیکی در شهر یزد رو به افزایش است و این زنگ خطری برای مسوولان استان است تا چاره‌ای بیندیشند.

سرهنگ زارع، کل آمار فوتی‌ها و مجروحین استان در سالجاری را به ترتیب ۱۰۸ نفر و بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: یزد از نظر تعداد کشته های ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه دوم کشور را در اختیار خود دارد!.

افزایش حوادث رانندگی درون شهری در استان یزد در سال های اخیر، نگرانی مردم و پلیس راهور این استان را به دنبال داشته و در حال حاضر بعنوان یک معضل لاینحل باقی مانده است.

با وجود اجرای طرحهای مختلف، نصب سرعت‌گیر، ایجاد دوربین های کنترل سرعت و توقیف خودروها و موتورسیکلت های حادثه‌ساز ،هنوز این طرحها پاسخگو نبوده و نتوانسته جلوی کاهش تصادفات را بگیرد یا از شدت آنها کم کند.

روزانه حدود یکصد تصادف کوچک و بزرگ در این استان رخ می دهد؛ عابران پیاده، قربانی نخست این حوادث و سرعت زیاد هم علت اصلی بروز این اتفاقات اعلام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.