| کد خبر: 78492 |

شهرداری جاده ورودی آبشار یاسوج را تا قبل از پایان سال ساماندهی کند

تین نیوز | فرماندار بویراحمد گفت: وضعیت ورودی جاده آبشار یاسوج مناسب نیست و تردد در این مسیر به سختی صورت می‌گیرد لذا ساماندهی آن باید در اولویت کار شهرداری قرار گیر
 

محمدکاظم نظری صبح امروز در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه به عنوان یک مجموعه مدیریتی باید همراهی و همکاری لازم را در اجرای برنامه‌ها داشته باشیم، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان باید با هماهنگی، تعامل و همراهی تمامی مدیران شهرستانی، فعال و با آمادگی کامل از مسافران نوروزی استقبال کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه اگر مهمانی به شهرستان می‌آید مسئول استقبال و خدمات‌دهی به آن اداره میراث فرهنگی و گردشگری و فرمانداری نیست بلکه تمامی مدیران موظف به همکاری و ارائه خدمات به مسافران پایتخت طبیعت ایران هستند، گفت: اگر نقطه قوتی باشد قطعا باعث خرسندی همه مدیران خواهد بود و اگر نقطه ضعفی باشد تمامی مسئولان و مدیران زیر سوال می‌روند.

نظری با اشاره به مشکلات و کمبودهای سنوات گذشته اذعان کرد: در نوروز گذشته مشکلاتی از جمله قیمت بالای یخ مدیران را زیر سوال برد و تمام خدمات به نوعی نادیده گرفته شدند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد بر ضرورت تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه باید ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران باشد.

وی در ادامه گفت: هر دستگاه در قالب کمیته موظف به ارائه خدمت و رفع نواقصات در تعطیلات نوروز است.

نظری بر لزوم ساماندهی آبشار یاسوج و جاده ورودی آبشار تاکید کرد و گفت: وضعیت ورودی جاده آبشار مناسب نیست و تردد در این مسیر به سختی صورت می‌گیرد لذا ساماندهی آن باید در اولویت کار مجموعه شهرداری قرار گیرد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه وجود زباله در ورودی شهر چهره بدی به پایتخت طبیعت ایران داده از این‌رو از بخشدار مرکزی انتظار می‌رود تا نسبت به پاکسازی ورودی شهر اقدام کند و دهیاران مسیر جاده‌ها را از زباله پاکسازی کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بویراحمد با داشتن جاذبه‌های گردشگری و طبیعت بکر و خدادادی سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است، گفت: شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان باید خدمات‌دهی آن متفاوت باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.