| کد خبر: 195257 |

خط‌کشی طولی در معابراصلی شهر کرمان شروع شد

خط‌کشی طولی در معابراصلی شهر کرمان به مناسبت فراررسیدن ماه مهر وباز گشایی مدارس شروع شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان گفت: خط‌کشی طولی در معابراصلی شهر کرمان به مناسبت فراررسیدن ماه مهر وباز گشایی مدارس شروع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی زنگی‌آبادی اظهار کرد: به‌منظور نظم بخشیدن به عبور و مرور و هم‌چنین کاهش ترافیک در روزهای پایانی تابستان وافزایش سفر درسطح شهر به مناسبت نزدیک شدن به ماه باز گشایی مدارس و شروع تحصیل معابر پرتردد در دستور کار  اکیپ خط‌کشی  معاونت فنی واجرایی سازمان قرار گرفت.

وی در ادمه عنوان کرد: هر ساله در دونوبت معابراصلی و پرتردد شهر کرمان توسط گروه خط‌کشی معابر سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان خط‌کشی می‌شود که نوبت اول در شهریور ماه وبه مناسبت نزدیک شدن به بازگشایی مراکز آموزشی که تعداد سفرهای درون شهری افزایش پیدا می‌کند. نوبت دوم در اسفندماه و به مناسبت نوشدن سال که افزایش سفر به دلیل خریدهای پایان سال است و این خدمات به‌منظور نظم بخشیدن به حرکت خودروها در بین خطوط و در نهایت کاهش ترافیک روان‌سازی عبور و مرور است.

زنگی‌آبادی گفت: با توجه به این‌که این کار باید درزمان خلوتی معابرانجام شود تا رنگ اجراشده بر روی سطوح آسفالت کاملا خشک شود نیاز به‌محدودیت ترافیکی است و به‌همین دلیل این اقدامات در شب و در ساعات پایانی انجام می‌شود.

وی در ادامه از همه همشهریان و رانندگان تقاضا کرد در هنگام رانندگی درشب دقت بیش‌تری نسبت به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی داشته باشند و با مشاهده محدودیت ترافیکی به دلیل خط‌کشی معابر حوصله به خرج داده و با همکاران من همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به هزینه بالایی که در خصوص خرید رنگ انجام می‌شود کار به نحواحسن انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.