| کد خبر: 165066 |

◄ رشد 25 درصدی پروازهای نوروزی در فرودگاه کرمان

تعداد پروازها در نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی همراه بود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان با اعلام برقراری ۳۷۲ پرواز نوروزی در فرودگاه بین‎المللی کرمان گفت: تعداد پروازها در نوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی همراه بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی قاسم‌زاده، گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در مجموع ۴۵ هزار و ۷۱۴ مسافر با استفاده از پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه جابجا شدند.

وی افزود: تعداد پروازهای انجام‌شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد و تعداد مسافران جابجا شده ۱۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان همچنین درباره خدمات نوروزی ارائه‌شده در این فرودگاه گفت: خدماتی از قبیل تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، برگزاری هفت جلسه ستاد سفرهای نوروزی، گل‌کاری محوطه‌ها، جداول و خیابان‎های فرودگاه، غبارروبی و زیباسازی نمازخانه‎ها، وارسی دستگاه‎های کمک ناوبری، کمک بازرسی، تجهیزات، سیستم‌ها، ماشین آلات عملیاتی، ابنیه و سطوح پروازی برای استقبال از پروازهای نوروزی و بالا بردن ضریب ایمنی پروازها، اجرای طرح میز خدمت و از من بپرس، ایجاد صفحه ویژه نوروز در پرتال فرودگاه، استقبال ویژه از مسافران نوروزی با اهدای شاخه گل و اجرای موسیقی سنتی و محلی عشایر استان کرمان و برپایی سفره هفت سین در ترمینال‎های داخلی، خارجی و ادارات عملیات و فرودگاه‎های تابعه از جمله اقدامات انجام‌شده برای استقبال از مسافران نوروزی بودند.

گفتنی است فرودگاه کرمان در نوروز پذیرای نشست و برخاستن‌هایی به مقصد یا از مبدا فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، اصفهان، شیراز، کیش، قشم، زاهدان، تبریز، بندرعباس، اهواز، نجف و بغداد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.