| کد خبر: 257228 |

۳ معبر جدید کرمانشاه تا نیمه مرداد افتتاح می شود

سه معبر جدید در کرمانشاه تا نیمه مرداد به افتتاح می‌رسد.

تین نیوز

نادر نوروزی، در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری، با تاکید بر لزوم ایجاد رینگ ترافیکی در تمام کلانشهرها گفت: این رینگ های ترافیکی در اطراف شهرها با هدف کاهش بار ترافیکی  ایجاد می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نوروزی با بیان اینکه کرمانشاه فاقد این رینگ است، گفت: در تلاش هستیم با ساخت معبر های جدید این رینگ را در کرمانشاه هم ایجاد کنیم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار ساخت این رینگ در اطراف کلانشهر کرمانشاه، گفت: بخشی از این رینگ در قالب معبر شهید سرابیان و شهید دایی چی سال گذشته  احداث شد.

شهردار کرمانشاه گفت: احداث معبر زیباشهر به صادقیه هم در راستای توسعه همین رینگ است که به صورت چهار خطه و بطول ۷۰۰ متر و عرض ۱۵ متر در حال اجراست.

گزارش جنجالی امروز را بخوانید؛

خط آهن بستان آباد تبریز و 5 ساعتی که زودتر نمی رسیم!

وی گفت: احداث این معبر ترافیک میدان فردوسی را کم کرده و سراب قنبر و صادقیه را از بن بست خارج می کند. اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۹ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این پروژه ۱۵ مرداد امسال به بهره برداری می رسد.

معبر بهشت زهرا به محله ملاحسینی جعفرآباد دیگر معبر در حال ساخت در کرمانشاه است که خبرنگاران از آن بازدید کردند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این معبر به طول ۱۰۵۰ متر در دو باند - هر کدام به عرض ۱۰ متر- با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان احداث می شود، گفت: این معبر نیز تا نیمه مرداد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه محله ملاحسینی که از محلات محروم کرمانشاه است در بن بست قرار دارد، گفت: با احداث این معبر محله ملاحسینی از بن بست خارج شده و توسعه پیدا می کند.

نوروزی افزود: این معبر در ادامه از طریق معبر شهید دایی پور به کمربندی غربی متصل می شود.

شهردار کرمانشاه همچنین از افتتاح بلوار ۳۵ متری فدک که شهرک فدک را به آرامستان جدید کرمانشاه متصل می کند تا نیمه مرداد خبر داد و گفت: این بلوار به طول ۴۰۰ متر شهرک فدک را از بن بست خارج می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Goodarzaghaei 1 0

    سلام .من فکر کنم میدون دانشگاه رازی و میدون پدر که روزهای تعطیلات ترافیک بسیار سنگینی رخ میدهد .نیاز به اتوبانهای زیر گذر داردند .اگه شهردار محترم و مسولین ارگانها فکر به حال این منطقه گردشگر که مسیر گردشگران عزیز نیز میباشد اشاره ای بی اندیشند کار خارق العاده ای انجام دادند .امیدوارم هر چه زودتر مشکل ترافیکی در این منطقه برطرف گردد