| کد خبر: 251202 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

️عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به موج بارش برف در شهرستان های استان کرمانشاه عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به موج بارش برف در شهرستان های استان کرمانشاه عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: با شروع بارش برف تمامی نیروهای های راهداری و ماشین آلات برف روبی با حضور در محورهای مواصلاتی عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام داده اند و بارش برف همچان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اولویت عوامل راهداری استان بازگشایی و پاک سازی محورهای اصلی، فرعی و سپس روستایی است، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین خاطر اولویت بازگشایی و روان سازی تردد با محورهای اصلی و فرعی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

کرمی بیان کرد: تداوم بارش برف و وجود کولاک شدید باعث شد عملیات برفروبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی توسط راهداران در بارش های اخیر با مشکل مواجه شود که با تلاش راهداران بازگشایی جاده ها انجام شد و رفت و آمد در آنها در جریان است.

وی افزود طی ۲۴ ساعت گذشته؛ ۲ هزار و ۷۴۵ کیلومترباند عملیات برف روبی در محورهای اصلی استان کرمانشاه انجام شده و ۱ هزار و ۳۶۱ تن نمک نیز مصرف شده است.

کرمی گفت: از ابتدای بارش برف در استان کرمانشاه؛ ۱۷ مقطع ریزش برداری انجام شده است.

وی درباره عملیات برف روبی در محورهای روستایی نیز گفت: ۵۳ محور روستایی بازگشایی شده و ۸۶۰ کیلومترباند برف روبی و ۲۳۰ تن شن و نمک مصرف شده است.

وی افزود: مردم حتماً قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.