| کد خبر: 251859 |

فراخوان مدیران کسب و کار آینده هلدینگ ارزش آفرینان فدک:

ما می توانیم آینده را ترسیم کنیم

هلدینگ فدک از مجموعه جوانان نخبه کشور با هدف ارتقای سطح صنعت ریلی کشور پا به عرصه گذاشته است.

تین نیوز

خلق یک کسب و کار موفق با حضور نیروهای با انگیزه و مستعد امکان پذیر می شود. هلدینگ ارزش آفرینان فدک قدیمی ترین و بزرگ ترین مجموعه ریلی خصوصی کشور است. در اینجا شما با افراد و رهبرانی کار می کنید که می خواهند شما نیز به اندازه آنها موفق و بلند پرواز باشید. فرهنگ فدک مکانی را برای افراد فراهم می کند تا حس تعلق، احترام متقابل و یادگیری از یکدیگر در کنار رفاقت را به دست آورند. مفتخریم که فرصت های پیشرفت برابری را براساس شایستگی افراد فراهم کرده ایم. کارکنان و مدیران با میانگین سنی ۲۸ سال یک خانواده بزرگ و جوان را شکل داده اند، خانواده ای که در آن می توانید رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و هر روز آن ها را زندگی کنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، هلدینگ فدک از مجموعه جوانان نخبه کشور با هدف ارتقای سطح صنعت ریلی کشور پا به عرصه گذاشته است و اکنون با گذشت دو ده با تکمیل زنجیره ارزش خود در صنعت ریلی، در بخش های دیگری همچون صنایع غذایی، لجستیک، فناوری اطلاعات، بازار سرمایه و ... پیشتاز است. شما دوست دارید در کدام بخش از این خانواده بزرگ باشید؟ جواب شما هرچه که باشد این فرصت را دارید تا در کنار بهترین های حوزه کاری خود تجارب بسیار ارزشمندی کسب کنید.

 در اینجا صدای شما مهم است و ما معتقدیم که تغییرات بزرگ از گفت و گو نشات می گیرد. روزانه، کارکنان فدک روی برنامه ها و پروژه هایی فعالیت می کنند که در توسعه صنعت و کشور موثر است. ما از افراد حمایت می کنیم تا کاری که دوست دارند را کشف کنند و انجام دهند. ما در اینجا، همیشه به دنبال همکاری با افراد خلاق و توانمند هستیم و زمانی که شما در هر یک از زیرمجموعه های هلدینگ ارزش آفرینان فدک فعالیت کنید، قادر خواهید بود تا ارزش ذاتی خود را ثابت کنید. مهم ترین مزایایی که برای همکارانمان در نظر گرفته ایم حضور در محیطی صمیمی، توانایی پیشرفت، استقلال و اختیار عمل می باشد.

 آیا علاقه و پتانسیل دارید که در عرض سه سال به پست مدیریت ارشد برسید؟ با افتخار از شما دعوت می کنیم تا در آزمون هلدینگ فدک شرکت کنید. کاندیدهای موفق در چهارچوب ارزش های شرکت استخدام خواهند شد و سپس یک دوره سه ساله را توام با کار و دوره های یادگیری پیشرفته بر اساس آخرین متدهای روز دنیا ادامه خواهند داد. تمامی کسانی که این مراحل را با موفقیت به اتمام برسانند برای پست های ارشد سازمانی در نظر خواهند گرفت.

کاریابی

لینک مرتبط با فراخوان مدیران کسب و کار آینده:

https://www.irantalent.com/job/management-internship/107143?tabId=job

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.