| کد خبر: 244336 |

◄ یادمان زنده یاد کاپیتان عباسعلی عبدالهی فر خلبان پیشکسوت ایران ایر

استاد خلبان پیشکسوت هما کاپیتان عباسعلی عبدالهی فر درگذشت.

تین نیوز

 استاد خلبان پیشکسوت هما کاپیتان عباسعلی عبدالهی فر درگذشت.

به گزارش تین نیوز، مراسم تشییع پیکر این استاد فرهیخته روز سه شنبه 1400/10/28 ساعت 9 صبح از محوطه ادارات مرکزی هما انجام شد.

به نوشته کانال خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی، زنده یاد کاپیتان عبدالهی فر جزو  نخستین گروه از خلبانان نیروی هوایی ارتش بود که به شرکت هواپیمایی ایران منتقل و  جزو اولین خلبانان در بدو تاسیس هواپیمایی ملی ایران «هما» در دهه چهل بود.

وی از خلبانان برجسته و جزو اولین استادخلبان های ایرانی  هواپیماهای DC-3,DC-4,DC-6, Viscount, Boeing B727 و Boeing B707 و Boeing B747  محسوب می شد.

وی همچنین جزو خبره ترین خلبان های تاریخ هما بود که سال ها مسئولیت معاونت عملیات پرواز «هما» را بر عهده داشت و شاگردانی بسیاری از دانش او بهره برده اند.

تین نیوز مراتب تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم عرض نموده و  برای آن مرحوم از خداوند منان آمرزش و آرامش و برای خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی در این مصیبت آرزو می نماید.

تذکر مهم: از افرادی که مرحوم را می شناختند و از سوابق، خدمات و فعالیت های مرحوم اطلاعاتی دارند، دعوت می کنیم مطالب خود را برای درج در صفحه یادمان زنده یاد کاپیتان عباسعلی عبدالهی فر برای ما ارسال کنند.

همچنین چنانچه دوستان و علاقمندان مرحوم مطلب یا یادداشتی در مورد شخصیت وی دارند، لطفا در قسمت کامنت های این صفحه (صفحه یادمان زنده یاد)، نظرات و یادداشت های خود را بنویسند.

ضمنا چنانچه تصاویری از ایشان در دسترس دارید که می تواند در این صفحه منتشر شود، برای ما ارسال نمایید.

عبدالهی فر زنده یاد عباسعلی عبدالهی فر
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی محمدی هستم 0 0

    بنده چندین سال بازنده یادعبداللهی فر درپمپ بنزین ایشان هم کاری داشتم ایشان راکاملا می‌شناختم زنده یادافتخارایران بود به هیچ وجه دروغ نمی گفت

  • مریم تائبی 0 0

    سلام وعرض احترام،بنده دانشجوی دکتری قرآن وحدیث تهران هستم .جناب عبداللهی فر شوهرعمه بنده بودند.انسان خوبی بودند.روحشان قرین رحمت پروردگارباشدان شاءالله

    • ناشناس 0 0

      با عرض سلام و تسلیت خدمت خانواده محترم و کلیه دوستان و همکاران شادروان جناب آقای عبداللهی و ضمن گرامیداشت عزیز از دست رفته برای طلب آمرزش و آرامش دارم.