| کد خبر: 262229 |

◄ مزیت‌ های کریدور شمال - جنوب ایران، رقیب ندارد

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت: کریدور شمال جنوب به نظر یک پروژه بزرگ آینده نگرانه است اما تا الان تجربه نشان داده کشورهای دنیا پروژه هایی که به نظر می رسید روی کاغذ باشد را انجام دادند، همانطور که کشورهای عربی هم در حوزه ریلی عزم جدی دارند، اما در نهایت کالا مزیت را می شناسد.

تین نیوز

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن گفت: کریدور شمال جنوب به نظر یک پروژه بزرگ آینده نگرانه است اما تا الان تجربه نشان داده کشورهای دنیا پروژه هایی که به نظر می رسید روی کاغذ باشد را انجام دادند، همانطور که کشورهای عربی هم در حوزه ریلی عزم جدی دارند، اما در نهایت کالا مزیت را می شناسد. 

به گزارش تین نیوز، در نشست «بررسی روند اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی و فرصت های ترانزیتی» که امروز در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی برگزار شد، مصطفی داوودی خاطرنشان کرد: هرچه کریدورهای متفاوت شکل بگیرد، صاحب کالا سمت کریدوری می رود که مزیت بیشتری داشته باشد و مزیت کریدورهای کشور ما هم قابل مقایسه با سایر کریدورها نیست. امیدواریم با ترکیب روابط بین الملل و مزایایی که شرکت های حمل ونقلی ایجاد می کنند، از این مسیر استفاده شود؛ زیرا این کریدور اگر از همه مزیت هایش استفاده کند، تقریبا رقیب ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چابهارنزدیکترین بندرهای رریاع عمان وبوشهرکوتاهترین فاصله ریلی بین شمال به جنوب است باتکمیل خطوط راه آهن وآزارراه هارقابت بی نظراست