| کد خبر: 240341 |

◄ بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس؛ سال ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برنامه ریزی برای اتمام و بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس در چهار سال آینده و تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از برنامه ریزی برای اتمام و بهره برداری کامل از پروژه چهارخطه جهرم- لار- بندرعباس در چهار سال آینده و تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

 به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی این مطلب را پنجم آذر در بازدید سرزده از این پروژه بیان کرد و افزود: طول محور شیراز – جهرم- لار- بندرعباس ۵۵۰ کیومتر است که استان های فارس و هرمزگان را به هم متصل می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: طول این محور از حد فاصل شیراز به جهرم ۱۶۰ کیلومتر است که به بهره برداری رسیده و زیر ترافیک رفته و از جهرم به سمت بندرعباس نیز ۳۹۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی ۱۱۵ کیلومتر آن از هر دو سمت نیز به اتمام رسیده و زیر ترافیک رفته است.

بیشتر بخوانید:

اتمام کارساخت 2 قطعه آزاد راه شیراز - اصفهان؛ سال ۱۴۰۱

وی گفت: همچنین ۱۵۵ کیلومتر از سمت جهرم- لار – بندرعباس نیز هم اینک در حال اجراست که به عنوان اولویت اصلی وزارت راه وشهرسازی قرار دارد و ۱۲۰ کیلومتر باقیمانده این محور ترانزیتی و مهم کشور هنوز شروع نشده که مطالعات آن به اتمام رسیده است و به زودی نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل عنوان کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی برای چهارخطه کردن این محور مهم شریانی کشور این است که سالانه ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن را به اتمام برسد و زیر بار ترافیک برود.

خادمی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی نیز طی چهار سال آینده کل طول مسیر این محور به عنوان یک جاده مهم و ملی به بهره برداری کامل می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.